וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריקלמה צפוי לעשות קאמבק לנבחרת ארגנטינה

המאמן סרחיו באטיסטה שוקל לזמן את כוכב בוקה, 17 חודשים לאחר שפרש: "הוא שיחק באולימפיאדה עם מסי וזה עבד"

חמישה ימים לאחר שחתם על חוזה חדש לארבע שנים, קיבל חואן רומן ריקלמה עוד בשורה מצוינת כאשר מאמן הנבחרת הזמני של ארגנטינה סרחיו באטיסטה אמר שייתכן והקשר היצירתי יקבל זימון מחודש לאלביסלסטה.

באטיסטה אמר לרדיו 'לה רד' בארגנטינה כי הוא רוצה לראות ביחד בהרכב שלו את ריקלמה ואת לאונל מסי. "הם שיחקו ביחד באולימפיאדת בייג'ינג וזה עבד טוב מאוד", אמר באטיסטה, שכזכור אימן את אותה נבחרת שזכתה במדליית הזהב. אגב, רק אמש (שני) המתנגד הגדול של ריקלמה, מרטין פאלרמו, אמר על כוכב ברצלונה שהוא לא יכול לסחוב את הנבחרת לבדו. אז אולי ריקלמה יעזור לו כעת.

כזכור, ריקלמה פרש מהנבחרת לפני 17 חודשים לאחר שהתעמת עם מאמן הנבחרת הקודם דייגו מראדונה, שביקר את צורת המשחק שלו בבוקה. באטיסטה עשוי אף להפוך את החלטתו המוזרה של דייגו לא לזמן את שחקניה של אלופת אירופה והדאבליסטית האיטלקית, אינטר, חאבייר זאנטי ואסטבן קמביאסו, שחסרו מאוד לארגנטינה במונדיאל בדרום אפריקה.

באטיסטה הוביל את ארגנטינה ל-0:1 במשחק הרעים נגד אירלנד בשבוע שעבר, כשמשחק הידידות הבא של האלביסלסטה יהיה נגד אלופת העולם הטרייה ואלופת אירופה, ספרד, בעיר הבירה, בואנוס איירס, ב-7 לספטמבר. באטיסטה, כזכור, הוא אחד המועמדים, ביחד עם אלחנדרו סאבלה, קרלוס ביאנצ'י, דייגו סימאונה וקלאודיו בורגי, להיות המאמן הבא של הנבחרת הלטינית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully