וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנזמה: "מחקתי את העונה שעברה מהראש שלי"

החלוץ מצפה לעונה טובה במדי ריאל מדריד: "רואים בי שחקן גדול". מוריניו יעניק לו צ'אנס שווה. דיווח: מסוט אוזיל סגר בקבוצה

בעונה שעברה קרים בנזמה הובא בקול תרועה לריאל מדריד, אבל תרם רק שמונה שערים ב-27 משחקים, ולא עמד בציפיות של האוהדים. הצרפתי לא עמד גם בציפיות שלו עצמו, ובמסיבת עיתונאים לקראת העונה הקרובה הודה כי לא יזכור לטובה את השנה הראשונה שלו באיצטדיון סנטיאגו ברנבאו. "השנה שעברה הייתה מאוד קשה", הסביר החלוץ, "זאת הייתה הפעם הראשונה שהייתי בלי המשפחה שלי, עכשיו הם פה, גם שיפרתי מאוד את הספרדית שלי. מחקתי את העונה שעברה מהראש שלי".

בזנמה אמר במסיבת העיתונאים כי הוא ממוקד בעצמו, ולא הגיב כשנשאל האם הוא מצפה להיות חלוץ פותח. "היגואין שחקן טוב, אבל אני מרוכז בעבודה ואעשה הכל כדי לשחק. מוריניו מצפה ממני לשחק טוב. אנשים רואים בי שחקן גדול. כששיחקתי בליון הבקעתי המון, ובעונה שעברה לא שיחקתי הרבה. עכשיו אני יותר חזק, מנטלית אני בסדר ואני גם מאוד שמח אחרי שעברתי שנה קשה".

הערב תערוך סגנית אלופת ספרד את משחק המבחן האחרון שלה, כשהיא תתעמת עם סטאנדרד ליאז' הבלגית. מוריניו כבר הצהיר כשהגיע לריאל כי הוא ייתן לבנזמה צ'אנס שווה להוכיח את עצמו, לאחר שבעונה שעברה לא הצליח להרשים בעוד גונזלו היגואין היה האיש שתפס את המקום כחלוץ הראשון. מוריניו עשוי לפתוח במשחק עם שני החלוצים ביחד, כדי לבחון את שיתוף הפעולה ביניהם.

מסוט אוזיל יהיה בקרוב לבן?

נראה כי מסע הרכש של ריאל עדיין לא נגמר, כאשר בספרד מדווח כי שחקנה של ורדר ברמן מסוט אוזיל סגר את תנאיו בקבוצה המדרידאית. עם זאת, ייתכן שהעברתו של אוזיל לריאל תתבצע לא העונה כי אם בשנה הבאה.

מי שאישר את הידיעה הוא השחקן ואביו, שהתראיין לעיתון הטורקי, 'הורייט', וחשף אף כי בנו החזיק בהצעה מהדאבליסטית האיטלקית ואלופת אירופה, אינטר, אבל החליט לדחות אותה לאחר ההצעה שקיבל מריאל. "מסוט ואני התארחנו אצל פלורנטינו פרז במדריד, הוא הזמין אותנו, הגענו לשם מהר מאוד. הוא אמר שהוא רוצה לעזור לילד שלי לשחק במועדון ולהתקדם במדריד".

עוד הוסיף האב: "אם מסוט היה רוצה לשחק באינטר הוא היה עושה זאת, אבל בני תמיד אמר שהקבוצה היחידה שהוא רוצה לשחק בה היא ריאל מדריד".

ברמן אף שלחה אזהרה לריאל, ואמרה שאם העסקה לא תושלם תוך 24 שעות, היא תשלב את אוזיל במשחק מוקדמות ליגת האלופות שלה נגד סמפדוריה. המשמעות היא, כמובן, שבמקרה הזה אוזיל לא יוכל לשחק במדי ריאל בצ'מפיונס.

מי שצפוי לעזוב את המועדון אם אכן אוזיל יגיע העונה הוא הקשר ההולנדי רפאל ואן דר וארט, שלא יימצא לו מקום בסגל הרחב של הקבוצה הלבנה. לז'וזה מוריניו יש כבר ארבעה שחקנים על אותו עמדה (מלבד ואן דר וארט, סרחיו קנאלס, אסטבן גראנרו וקאקה, שיחזור בדצמבר-ינואר), וכנראה שהגרמני הצעיר יבוא על חשבונו של ההולנדי הוותיק.

* בלם הקבוצה אזקייל גאגראי ייעדר לתקופה של כחודשיים ויחמיץ את פתיחת העונה בספרד. בדיקת MRI שנערכה לשחקן גילתה בעיה בברכו הימנית, זכר למשחק הידידות נגד באיירן מינכן, בו ניצחה ריאל בפנדלים וזכתה בגביע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully