וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ו קול הוא האלוהים החדש של ליברפול

בלם האדומים ג'יימי קראגר נרגש עדיין מהבאזז שמייצר המחליף של יוסי בניון: "הוא כמו אל בעיר, יהיה נכס אדיר עבורנו"

ההשוואות בין ג'ו קול ליוסי בניון כנראה לא ייפסקו העונה. שני השחקנים החליפו קבוצות, הישראלי לצ'לסי, האנגלי לליברפול, שמאז הגעתו מחבקת בחום רב ובחוזקה את הקשר שבא מעיר הבירה. קול אמנם היה חלש מאוד במשחק הפתיחה של האדומים נגד ארסנל (1:1) ואף קיבל כרטיס אדום, אבל המחמאות שמרעיפים עליו חבריו לקבוצה לא מפסיקות. לאחר שסטיבן ג'רארד דיבר בשבחו של השחקן, גם הבלם ג'יימי קראגר מהלל אותו.

"ג'ו הרים את כל העיר", אמר בלם נבחרת אנגליה במונדיאל האחרון. "זה לא רק כשהוא על המגרש או בחדר ההלבשה, זה כל המקום. הוא עומד במרכז העיר וכל האנשים מברכים אותו כל הזמן. הוא כבר כמו אל בעיר והוא רק שיחק משחק וחצי. הוא יהיה נכס אדיר עבורנו".

אגב, לא רק ג'יימי מתלהב מהגעתו של קול, אלא אפילו בנו, ג'יימס, שנצפה במשחק כשהוא לבוש בחולצה של קול. קראגר סניור הסביר את החלטת הבן. "אף אחד לא רוצה ללכת עם חולצה של מגן", הסביר ג'יימי. "בדרך כלל יש לו את ג'רארד על הגב או את החולצה החדשה של קול. יש לו גם חולצה של מילאן יובאנוביץ'".

כמו כן, ליברפול השלימה את עסקת העברתו של השוער בראד ג'ונס ממידלסברו, ואחרי שהאוסטרלי עבר את הבדיקות הרפואיות הוא חתם על החוזה. שווי העסקה עומד על 2.3 מיליון ליש"ט, וג'ונס ישחק בשלוש השנים הבאות באנפילד.

המאמן רוי הודג'סון התייחס לסוגיית מסצ'ראנו, ואמר: "ליברפול רוצה להשאיר את מסצ'ראנו, אך תסכים לשחרר אותו עבור המחיר הראוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully