וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "סקולס וגיגס הם משהו מיוחד"

מנצ'סטר יונייטד פתחה עונה עם 0:3 על ניוקאסל, המנג'ר התפעל משני שחקניו הבלתי נלאים. על הרננדז: "הוא היה מעט עצבני"

גם השנה מנצ'סטר יונייטד ראתה את הפרשנים מפקפקים ביכולתה לשמור על כוחה בצמרת הפרמיירליג, וגם השנה החבורה של אלכס פרגוסון הוכיחה שמיותר ומטופש לזלזל בכוחה. סגנית האלופה פתחה אמש (שני) את הליגה עם ניצחון ביתי מוחץ, 0:3 על ניוקאסל במחזור הפתיחה, ואלכס פרגוסון שוב ראה את פול סקולס בן ה-35 משחק מצוין בקישור ומבשל שני שערים (אחד לברבאטוב ואחד לגיגס).

"הוא הראה שגם בגיל שלו יש דברים שלא מאבדים", החמיא המאמן לסקולס, "יכולת המסירה, ראיית המשחק, ועדיין יש לו תשוקה גדולה למשחק. הכדורגל חייב שחקנים כאלה. יש הרבה כדורגלנים טובים במדינה הזאת, לפעמים אנחנו מתייסרים ומאשימים, אבל יש פה הרבה שחקנים איכותיים".

פרגוסון הרגיש שקבוצתו הוכיחה את חוזקה. "תמיד חשוב להשיג את הנקודות במשחק הבית הראשון", יודע המאמן, "אולי יכולנו לכבוש יותר, אבל תמיד נקבל בשמחה 0:3 במשחק הראשון".

חאבייר הרננדז, אחד משלושה שחקנים בלבד שהצטרפו הקיץ לשדים האדומים, נכנס לשחק כמחליף, ופרגוסון אמר עליו: "הוא היה אולי קצת נרגש מדי. עצבני מול הקהל הביתי, אבל בהחלט אפשר לראות את האיכויות שהוא מביא עימו. ההבנה שלו את המשחק היא טובה מאוד". הרננדז עצמו אמר ש"הוא נהנה מהמשחק והסתפק בתוצאה והוא לא נרתע מכך שלא הצליח לכבוש במשחקו הראשון".

סקולס: "היה כיף לצפות בשער של גיגס"

אבל עם כל הכבוד לסקולס הוותיק, צ'יצ'וריטו הצעיר ושאר חברי היונייטד, הרי שמי ששוב גנב את ההצגה הוא אחד מגדולי שחקני הקבוצה לדורותיה, ריאן גיגס. בדקה ה-72 נכנס השחקן הבלתי נלאה ונדלה של היונייטד למגרש, לעונה ה-21 שלו במדיה של מנצ'סטר יונייטד ו-19 בפרמיירליג (מאז נוסדה הליגה).

12 דקות אחר כך כבש השחקן בן ה-37 את השער השלישי של הקבוצה, ובכך שמר על מאזן מושלם של שער אחד לפחות בכל עונה בקבוצה. גיגסי קיבל הגבהה מדויקת ביותר מסקולס ושלח יעף יפהפה לפינה הרחוקה של השער. חברו, סקולס, אמר על התופעה: "הוא כבש שער ענק, שהיה כיף לצפות בו".

פרגוסון שפע אהבה לשחקניו הוותיקים: "סקולס וגיגס עדיין רעבים למשחק. הם משהו מיוחד. המשחק צריך עדיין שחקנים כמוהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully