וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאביצ'ביץ' טס עם מכבי תל אביב לפריס

הבלם, שחתם ועבר בבקרה, הצטרף לצהובים, שעושים מאמץ לרשום אותו באופ"א כדי שיוכל לשחק. הקבוצה לדין משמעתי

אימג'בנק GettyImages

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

סאבו פאביצ'ביץ', הבלם המונטנגרי שצפוי לחזק את ההגנה של מכבי תל אביב, נחת היום (שלישי) בישראל, עבר הבוקר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות וחתם במועדון. מכבי נמצאת במירוץ נגד השעון כדי להספיק לרשום אותו עד מחר (רביעי) בשעה 14:00, באופ"א כדי שיוכל להיות בסגל נגד פריס סן ז'רמן ביום חמישי במסגרת המשחק הראשון בפלייאוף הליגה האירופית.

כל פרטי העסקה כבר סוכמו בין הצדדים, ומכבי השלימה את העברת הכסף לבקרת התקציבים. עתה היא ממתינה לשחרור הבינלאומי של השחקן שאמור להגיע מקבוצתו היוונית הקודמת, קבאלה, על מנת שתוכל לשתפו נגד פריס סן ז'רמן. זה הליך שלוקח בדרך כלל יומיים-שלושה, אבל ראשי הקבוצה עושים מאמצים קדחתניים כדי לסיים את הכל בשעות הקרובות.

כזכור, מדובר בשחקן הגנה בן 29 שמתנשא לגובה של 1.85 מטרים שיכול לשחק במספר מגוון של תפקידים. פאביצ'ביץ' רשם 21 הופעות במדי נבחרת מונטנגרו, בעונת 2008/2009 שיחק הבלם 26 פעמים במדי אנרג'י קוטבוס מהבונדסליגה, ובעונה שעברה שותף 25 פעמים בליגה היוונית.

הכוונה היא לרשום אותו לסגל לפריס בלי קשר להחלטה של הצוות המקצועי האם לשתפו או לא במשחק עצמו. מכבי המריאה היום אחר הצהריים לצרפת, והמונטנגרי טס עם חבריו החדשים ומחר יערוך עימם את האימון המסכם בפארק דה פראנס. גם הבלם הפצוע ניבאלדו טס עם הקבוצה לפריס. האבחנה האחרונה לגבי ניבאלדו קובעת כי הוא ייעדר כחודש, כשהוא מקווה לשוב למגרשים בעוד כחודש וחצי.

בתוך כך, היום נודע כי הקבוצה תועמד לדין משמעתי באשמת התפרעות אוהדים והתפרצות אוהדים לשדה המשחק בדרבי נגד הפועל תל אביב ביניהן ביום שבת במסגרת המחזור השלישי בגביע הטוטו. הדיון בעניין ייערך בראשון לספטמבר. כזכור, במהלך המשחק התקוטטו אוהדים רבים משני המחנות, כשבסיומו פרצו מספר אוהדים של שתי הקבוצות לכר הדשא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully