וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 17.8

מתכוננים לעונת 20010/11: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את השמועות וההעברות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* ליברפול השלימה את עסקת העברתו של השוער בראד ג'ונס ממידלסברו, ואחרי שהאוסטרלי עבר את הבדיקות הרפואיות הוא חתם על החוזה. שווי העסקה עומד על 2.3 מיליון ליש"ט, וג'ונס ישחק בשלוש השנים הבאות באנפילד.

* המגן השבדי דניאל מייסטרוביץ' בן ה-33 מצטרף לסלטיק לתקופה של שנתיים מא.א.ק אתונה, לאחר ששוחרר מהקבוצה היוונית.

* ארל-אביניון הצרפתית החתימה את אנגלוס באסינס (34) ואנגלוס חריסטאס (30) היוונים, אחרי שהם עברו את הבדיקות הרפואיות במועדון. השניים, שחתמו לעונה אחת, הינם שחקני הרכש ה-15 וה-16 של העולה החדשה לליגה הצרפתית הראשונה.

* מאמן פריס סן ז'רמן ונבחרת חוף השנהב לשעבר, ואהיד חלילודז'יץ', יחליף בקבוצה הקרואטית דינמו זאגרב את ולאימיר זאיץ'.

* חלוץ מנצ'סטר סיטי קרייג בלאמי הושאל לקרדיף הוולשית, המשחקת בליגה השנייה. הארי רדנאפ יצא עוד קודם במסר לבלאמי: "אתה טוב מדי לצ'מפיונשיפ, זה יגמור לך את הקריירה", אבח החלוץ בן ה-31 לא שעה לדבריו. ה"החלום שלי היה לשחק עבור העיר שלי", אמר בלאמי, שהושאל לקבוצה לעונה אחת.

* חרמן דניס, שחקן נאפולי, עזב את הקבוצה והצטרף לאודינזה. מחר הוא יוצג באופן רשמי.

* נלסון ואלדז, חלוצה הפרגוואי של בורוסיה דורטמונד, חתם בהרקולס, העולה החדשה לליגה הראשונה בספרד, ששילמה תמורתו 3.8 מיליון דולר.

שמועות

* מנצ'סטר סיטי מקווה למכור את רוביניו דווקא לשאלקה הגרמנית, ולהשתמש בכסף כדי לרכוש את מגן בנפיקה דויד לואיז. הבעיה: נשיא בנפיקה דורש עליו 40 מיליון יורו.

* ג'יימס מילנר באולטימטום למנצ'סטר סיטי: תשלימו את המעבר שלי תוך 24 שעות, או שאשאר באסטון וילה.

* למרות שורדר ברמן טוענת כי הוא לא למכירה, אביו של מסוט אוזיל טוען: "סיכמנו את כל התנאים עם ריאל מדריד ופלורנטינו פרז. אם ברמן לא תשחרר אותו עכשיו, הוא יעבור בעונה הבאה כשהחוזה שלו ייגמר".

* סמפדוריה האיטלקית מעוניינת בבלם ברצלונה, מרטין קאסרס.

* לפי "המירור" האנגלי, קשר טוטנהאם הוטספר ג'רמיין ג'נאס קרוב ליובנטוס, וככל הנראה יושאל לקבוצת הפאר האיטלקית.

* רוי הודג'סון: "ליברפול רוצה להשאיר את מסצ'ראנו, אך תסכים לשחרר אותו עבור המחיר הראוי".

* ניימאר הברזילאי, חלוצה הצעיר של נבחרת ברזיל וסנטוס, צפוי להחליט עד סוף השבוע אם יחתום בצ'לסי.

* חלוץ לוקומוטיב מוסקבה, הניגרי הבינלאומי פיטר אודמווינגי, טוען כי הוא קרוב לסגור בווסט ברומיץ' האנגלית, אשר מאמנה רוברטו די מתיאו מעוניין לחזק את התקפתה. "קרוב לוודאי שאצטרף ביום חמישי", אמר החלוץ בן ה-29, כבר חתמתי על חוזה והמועדונים צריכים לסגור את העניין ביניהם".

* לפי דיווח בעיתון רומאי, אינטר תבקש לבצע חילופי שחקנים עם הקבוצה מעיר הבירה. הנראזורי יעבירו לג'ילארוסי את הבלם הארגנטינאי ניקולס בורדיסו, בעוד מי שיעשה את הדרך ההפוכה הוא ז'וליו באפטיסטה.

* 'קוריירו דלו ספורט" מדווח כי מילאן רוקחת תכנית שתנחית בסן סירו את קשר מארסיי חאתם בן ארפה. לפי הדיווח, הרוסונרי מוכנים לשלוח לצרפת את החלוץ ההולנדי קלאס יאן הונטלר.

* התקשורת האנגלית מדווחת שמאמן מנצ'סטר יונייטד אלכס פרגוסון מעוניין בחלוץ פורטו ראול מיירלש (27), והנלהת הקבוצה מוכנה לשלם עבורו 15 מיליון ליש"ט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully