וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון וויליאמס על סף סיכום בהפועל ירושלים

17.8.2010 / 0:20

הקבוצה מהבירה צפויה להחתים את הבחירה מס' 17 בדראפט 2007 (2.08, 24) שנודע בזכות היכולת לחסום ואופיו הבעייתי

הפועל ירושלים נמצאת על סף סיכום עם שחקנה של קבוצת פויז'אן הסינית בעונה שעברה שון וויליאמס. רוב הפרטים בין השחקן לקבוצה כבר סוכמו, לרבות עלותו, אך מה שמונע את השלמת העסקה בשלב זה הוא מועד התקופה שבה יכולה הקבוצה לחתוך את השחקן ללא תשלום פיצויים. במידה ו-וויליאמס יחתום בירושלים, הוא יהפוך לזר החמישי בסגל לצידם של וויל סולומון, ג'ייסון ריץ', בריאן רנדל ודיון דאוול ולמעשה יסגור בכך המאמן עודד קטש את סגל הקבוצה.

וויליאמס (2.08, 24), יליד יוסטון, הוא אחד השחקנים המוכשרים והבעיתיים בשנים האחרונות בארצות הברית. הוא לא שיחק כדורסל מסודר עד גיל 15, אך לאחר מכן פרץ לתודעה ואף הגיע לבוסטון קולג'. במדי המכללה לא הצליח להשלים אף עונה מלאה, אך נחשב לאחד החוסמים הגדולים בתולדות הביג איסט. וויליאמס נזרק מהמכללה לאחר השעייה שנייה על שימוש במריחואנה בתוך שלוש שנים והחליט להציב את עצמו לדראפט 2007 בו נבחר בסופו של דבר במקום ה-17 על ידי ניו ג'רזי.

וויליאמס היה אמור להיות שחקן ספסל בניו ג'רזי, אך פציעה של ננאד קרסטיץ' והופעות טובות מהספסל קנו לו 23 הופעות בחמישייה בעונת הרוקי שלו בה רשם 5.6 נקודות ו-4.4 ריבאונדים למשחק בממוצע לאורך 73 משחקים. את עונת 2008/9 החל וויליאמס בליגת הפיתוח, אך חזר בינואר לניו ג'רזי ושיחק 33 משחקים. את העונה האחרונה החל במדי הקבוצה אך לאחר שניפץ מסך בחנות פלאפונים בעקבות ריב עם עובד, הושעה מהקבוצה ושוחרר מחוזהו. וויליאמס חתם בליגה הסינית במדי פויזאן ורשם 16.4 נקודות, 11.1 ריבאונדים ו-4.2 חסימות בממוצע למשחק. בקיץ האחרון חתם בליגה הפורטו ריקנית, אך לאחר שני משחקים בלבד שוחרר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully