וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולימפיאדת הנוער: קרויטר מסתער על הפודיום

אלוף העולם לקדטים יתמודד במוקדמות הקפיצה לגובה בסינגפור: "חשוב לי לעשות היסטוריה עבור ישראל והאתלטיקה"

אחרי שתי המדליות בהן כבר זכו הספורטאים הישראלים במשחקים האולימפיים לקדטים בסינגפור, מחר (שלישי) יגיע תורו של אלוף העולם לקדטים, דימה קרויטר להיכנס למעגל התחרויות במטרה להשיג את המדליה השלישית של המשלחת הישראלית.

קרויטר מרגיש מוכן לתחרות, אחרי שוויתר על שתי תחרויות חשובות מבחינתו, אליפות ישראל ואליפות העולם לנוער בקנדה, במטרה להחלים מהפציעה בשריר הירך האחורי ולהגיע במוכנות שיא לסינגפור. קרויטר הכריז: "תהיה לי הזדמנות נוספת להתחרות באליפות עולם לנוער, אבל במשחקים האולימפיים לקדטים זו הזדמנות חד פעמית שלא תחזור על עצמה וחשוב לי לעשות היסטוריה עבור ישראל בכלל והאתלטיקה בפרט".

קרויטר, בעל שיא אישי של 2.24 מטרים, הוא בעל השיא האישי הטוב מבין כל 15 הקופצים במוקדמות. קופצים נוספים שצפויים לעלות לגמר הם צ'ון-סיאן סיאנג מטייוואן, בעל שיא אישי של 2.19 מ', אנדריי צ'ורילה מבלארוס שקבע השנה 2.17 מ', גונאר מיקסון האמריקאי שעבר 2.14 מ' ועוד שני קופצים מבולגריה ובלגיה שמחזיקים בשיא אישי של 2.13 מ'.

אנטולי שפרן, מאמנו של קרויטר שהביא לאחרונה חניכה נוספת שלו, דניאל פרנקל, לשיאים חדשים, בטוח ביכולתו של קרויטר לעלות לגמר ולאחר מכן לעלות על הפודיום. "אם לא יהיו הפתעות, דימה צריך להיות בגמר וגם על הפודיום. הוא כבר הוכיח שבתחרויות חשובות הוא מגיע לעבוד, ואני מקווה שגם הפעם זה לא יהיה שונה". ‏

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully