וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וייה: "יש ביני לבין איברהימוביץ' תחרות גדולה"

חלוץ ברצלונה ערך מסיבת עיתונאים ראשונה ולא הסתיר את היריבות עם השבדי: "לא היה בינינו יותר מדי קשר עד כה"

חלוץ ברצלונה דויד וייה ערך מסיבת עיתונאים ראשונה מאז הצגתו בקבוצה. הספרדי אמר שאין לו הרבה קשר לזלאטן איברהימוביץ', אבל שהוא בהחלט מוכן להתחרות איתו על מקום בהרכב. "לא היה בינינו יותר מדי קשר", אמר וייה, "עדיין לא ערכנו היכרות כי הוא היה בסופר קאפ. יש בינינו תחרות גדולה, אבל לא רק בינינו. אני חושב שבכדורגל אין שום דבר לא תחרותי, במיוחד לא עם שחקן גדול כמוהו".

וייה התייחס גם ליחס שקיבל מחבריו החדשים בברצלונה. "זה היה מיוחד, אבל לא הופתעתי כי ציפיתי לזה. אבל אם יש משהו שאני צריך לציין לטובה זה את היחס שקיבלתי בחדר ההלבשה, כולם שם כמו משפחה". כשנשאל באיזו עמדה ישחק בברצלונה, אמר וייה: "עדיין לא שוחחתי עם פפ לגבי זה. אני מרגיש טוב בכל עמדה, העיקר שאשחק".

וייה הוסיף שהוא משוכנע שברצלונה יכולה לזכות בעוד תארים ואמר שהוא משוכנע שהבלאוגראנה יכולה להיות טובה יותר גם מריאל מדריד של ז'וזה מוריניו. הספרדי התייחס גם לססק פברגאס, שאחרי כל השמועות החליט להישאר בארסנל. "הוא קיווה להגיע לברצלונה", אמר וייה, "גם מבחינת עניינים אישיים ולא רק בגלל ספורט. אבל החלום שלו הוא עדיין לשחק בברצלונה ואני בטוח שניפגש עוד בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully