וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע: באיירן הביסה 0:4 קבוצה מהליגה השלישית

הדאבליסטית לא התקשתה מול גרמניה וידק החלשה. קלוזה, ריברי, קרוס וגומז כבשו. שאלקה, ללא ראול, ניצחה 1:2 את אאלן

הגביע הגרמני תמיד נחשב כמוקש לקבוצות הגדולות. אלא שהפעם נראה שלא כך הם פני הדברים. באיירן מינכן לא נפלה בפח היום (שני) וניצחה 0:2 את גרמניה וינדק מהליגה השלישית. שבוע לאחר שזכתה בסופר-קאפ הגרמני עם 0:2 על שאלקה, השיגה הדאבליסטית ניצחון גבוה יותר. מירוסלאב קלוזה, שחזר ממונדיאל פנטסטי עם גרמניה, העלה את הבווארים ל-0:1 בדקה ה-44 ופרנק ריברי קבע את השני בדקה ה-45.

במחצית השנייה באיירן שוב כבשה פעמיים תוך דקה, כשהפעם טוני קרוס (84), בשערו הראשון בהופעת הבכורה הרשמית, ומריו גומז (85) הרשיתו. שחקניו של לואיס ואן חאל יכולים להתכונן בשקט עכשיו לפתיחת הליגה ביום שישי מול וולפסבורג.

שאלקה, ללא ראול, עבדה קשה יותר, אך גם היא התקדמה לסיבוב השני בסופו של דבר. הקבוצה של פליקס מגאת' ניצחה 1:2 את אאלן מהליגה השלישית בגרמניה. אאלן נשארה בעשרה שחקנים, לאחר שאנדאס שון ספג כרטיס אדום. שאלקה עלתה ליתרון בדקה ה-43 משער של ג'פרסון פרפאן. דקה אחת בתוך המחצית השנייה כבש החלוץ הפרואני את השני שלו והיה נדמה ששאלקה בדרך לניצחון גדול, אלא שהאורחת הורידה את הרגל מהגז ובדקה ה-81 אפילו ספגה שער מצמק לאחר שטים באואר כבש בפנדל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully