וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבו: "המטרה היא מקום בין שמונת הגדולים בעולם"

נבחרת ישראל חזרה עם שתי מדליות מאליפות אירופה מוצלחת. קאופמן: "מי שהשיג מדליה באירופה, צריך להגיע לגמר עולמי"

אורי לנץ

צילום: נעם אשל, עריכת וידאו: עידן גוראל

נבחרת ישראל בשחיה שבה היום (שני) לארץ אחרי אליפות אירופה מוצלחת ועם שתי מדליות באמתחתה, וזכתה לקבלת פנים חגיגית שהכין איגוד השחיה בכפר המכביה. כזכור, אתמול זכה גל נבו במדליית הארד במשחה ל-400 מטר מעורב אישי אחרי שהגיע רביעי במשחה ל-200. לפניו, היה זה גיא ברנע שאסף מדליית ארד כשסיים שלישי במשחה ל-50 מטר גב, וגם עמית עברי הצטיינה עם שני גמרים.

גל נבו דיבר על העמידה בציפיות כשאמר: "ידעתי שהצוות המקצועי מצפה ממני למדליה אחרי שהבאתי אחת באליפות אירופה בבריכות קצרות. זו הייתה התחרות הראשונה שלא יצאתי אליה כדי לקבוע שיא אישי אלא כדי להתברג בשלישיה הראשונה. אני שמח שעמדתי בציפיות. ב-200 הפספוס היה כואב, אבל אני שמח שתיקנתי את זה. טוב לדעת שאני מבסס את עצמי בזירה האירופית, אבל המטרה היא מקום בין שמונת הגדולים בעולם".

לאוניד קאופמן, המנהל המקצועי של איגוד השחיה, אמר: "כשאתה נמצא באירוע כזה ורואה את 45 הנבחרות החזקות בעולם, אתה מבין את גודל המעמד. כשהאירוע הוא בין אולימפיאדות, כמו עכשיו, כולם מגיעים ואז אתה מרגיש כאילו זו אליפות עולם. עשינו הישגים מעולים וכל הנבחרת הצטיינה. ההמשך? מי שהשיג מדליה באירופה צריך להגיע לגמר אליפות העולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully