וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנואה תרכוש את בואטנג ותשאילו למילאן

הקבוצה הדומיננטית של חלון ההעברות באיטליה תקנה את כרטיסו של הגנאי מפורטסמות, אך הוא ישחק דווקא במילאנו

עם כל הכבוד לאינטר, מילאן ויובנטוס, הסיפור הגדול של פגרת הקיץ בליגה האיטלקית שייך לגנואה. הרוסובלו התאכזבו מהמקום התשיעי בו סיימו בעונה שעברה, ובמהלך חלון ההעברות ביצעו מסע רכש מרשים הכולל את השוער הפורטוגלי אדוארדו, המגן הברזילאי ראפיניה, הקשר הפורטוגלי מיגל ולוסו וגם את לוקה טוני הוותיק, לצד מספר שחקני חיזוק נוספים. עכשיו, על פי דיווחים באיטליה, גנואה סיכמה גם על רכישתו של קווין פרינס בואטנג מפורטסמות בתמורה ל-5.5 מיליון ליש"ט, אך היא תעביר את כוכב נבחרת גאנה בהשאלה למילאן.

העסקה עדיין לא נסגרה סופית בשל רצונה של גנואה לכלול בעסקה גם את אנתוני ואן דן בורה ולהעבירו בופן קבוע לפומפי אחרי עונת השאלה באנגליה, בזמן שהמגן הבלגי מסרב. בכל מקרה, כבר מחר (שלישי) אמורים כל הצדדים לאשר את הסיכומים, כשלמילאן תהיה גם אופציה לרכוש את הקשר בתום עונת ההשאלה, כך שהוא עשוי שלא ללבוש בכלל את מדי הרוסובלו.

בקוריירה דלו ספורט טוענים כי מחר מילאן כבר תציג את הרכש החדש שלה, שהרשים מאוד במהלך משחקי המונדיאל בדרום אפריקה, שם הוביל את נבחרתו לרבע הגמר. בואטנג עצמו כבר נמצא בדרכו למילאנו ואמר ל'בילד': "אני עובר לאיטליה. זה חלום שהתגשם עבורי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully