וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי: "כשהלחץ היה עלינו, עשינו עבודה טובה"

17.8.2010 / 8:55

עמרי כספי וישראל מחכים לאיטליה (19:30, ערוץ 1 ו-511 HD), שיבק: "לא ירדימו אותנו". ג'ילי: "נצטרך לשחק מושלם כדי לנצח"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

קמפיין מוקדמות אליפות אירופה ליטא 2011 של נבחרת ישראל יימשך הערב (שלישי, 19:30, ערוץ 1 ו-511 HD) כשהנבחרת תארח את נבחרת איטליה ביד אליהו. המשחק יהיה החמישי של הנבחרת בקמפיין, כאשר עד כה עומדת ישראל על מאזן של שלושה ניצחונות והפסד בודד לפינלנד בחוץ. במשחק הראשון בין ישראל לאיטליה שהתקיים לפני שבועיים בבארי ניצחה ישראל 71:79 בזכות משחק מצוין של יותם הלפרין שקלע 16 נקודות. ניצחון נוסף של הנבחרת יבטיח לה כמעט בוודאות את המקום השני בבית, ויקרב אותה מאוד אל עבר ההעפלה אוטומטית.

נבחרת ישראל ערכה אמש (שני) את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מול איטליה. שחקניו של אריק שיבק, שניצחו בשבת 73:77 את מונטנגרו, ינסו להשיג ניצחון רביעי בחמישה משחקים ושלישי בשלושה משחקים מול הקהל הביתי בהיכל יד אליהו. באימון נכחו כ-100 ילדי תגלית, שקיבלו הרצאה ביציע משחקן העבר טל ברודי.

"אנחנו נכנסים לחצי השני של הקמפיין. כולנו מקווים שיהיה טוב לפחות כמו החצי הראשון", אמר אתמול שיבק. "זה משחק בית חשוב בגלל הסיטואציה שנוצרה בבית שלנו ובבתים האחרים. הגענו לזמן שמסתכלים גם ימינה ושמאלה. צפיתי במשחק של איטליה מול מונטנגרו. הם שיחקו טוב והיו בשוויון כמעט עד הסוף. יש להם שני שחקנים מאוד טובים אותם נצטרך לעצור. אבל אנחנו מוכנים גם לתרחיש בו הם לא יהיו טובים ואחרים יהיו טובים. התכוננו למשחק, ראינו וידאו והתכוננו טקטית ליריבה ואנחנו יודעים מה הם הולכים לעשות".

על ההצהרות של סימונה פיאנג'יאני, מאמן איטליה, שאמר שנבחרתו איבדה את הסיכוי לעלות, הגיב שיבק: "אני ישן טוב בכל מקום. לא צריך להרדים אותי. אני חושב שלאיטלקים יש ארבעה משחקים והכל עוד פתוח. בסופו של דבר, הדברים נבחנים במבחן התוצאה והאם יש לנו נפילות מתח, את זה כבר נראה".

יניב גרין, שיחגוג את הופעתו ה-141 בנבחרת ישראל ויעלה למקום השישי בהופעות כל הזמנים, אמר: "אצלנו בבית אנחנו צריכים לנצח כל משחק מול כל יריבה, גם אם זו איטליה. אנחנו בכושר טוב אחרי משחק טוב מול מונטנגרו ורוצים להמשיך עם זה הלאה". על הדיבורים מהמחנה האיטלקי וההתמקדות הצפויה בעמרי כספי, הוסיף: "הם התמקדו בכספי בפעם שעברה וזה עבד לטובתנו. אם הם רוצים להמשיך כך, מה טוב".

כספי עצמו מוכן לאיטלקים: "אנחנו נבחרת, מנצחים כנבחרת ומפסידים כנבחרת. זה לא המשחק מול מונטנגרו, זה משחק שונה. אני לא חושב שהלחץ היה עלינו בפינלנד ולכן הפסדנו. עד היום כשהלחץ היה עלינו, עשינו עבודה טובה. זה משחק עם הרבה לחץ, הקהל בא ואנחנו רוצים להראות שאנחנו נבחרת טובה. זה משחק קשה מול נבחרת מצוינת, עם שני שחקנים מצוינים ומאמן מצוין".

על האפשרות כי איטליה תתמקד בו במשחק, אמר כספי: "אם הם רוצים להתמקד בי, ננצח אותם 20 הפרש בלי שהכדור יעבור דרכי. אם הם רוצים לשחק ארבע על ארבע המשחק יהיה הרבה יותר קל. אין לי בעיה לקלוע נקודה או בכלל לא ושנעלה לאליפות אירופה".

מאיסטרנזי: "כספי שחקן אדיר"

נבחרת איטליה נחתה ביום ראשון בבוקר בישראל וערכה אמש אימון באולם זיסמן ברמת גן. בסביבת הנבחרת האיטלקית מאוכזבים מאוד מהיכולת הכללית שהציגה הנבחרת עד כה תחת המאמן החדש סימונה פיאנג'יאני. באיטליה מאמינים כי ניצחון על ישראל יחזיר אותם לתמונת המאבק על המקום השני, אך בו זמנית יודעים כי הסיכוי להשיג מהמקום השני את הכרטיס הישיר לאליפות אירופה הוא אפסי.

המאבק העיקרי של האיטלקים הוא לתפוס לפחות את המקום השלישי בבית שמבטיח את הכרטיס למשחקי ההזדמנות האחרונה, כאשר מהמקום הרביעי רק שתי נבחרות מקבלות את הכרטיס והשלישית תשחק במשחקי השרדות נגד הירידה לדרג ב'.

אנג'לו ג'ילי, אחד השחקנים המנוסים בסגל, אמר לקראת ההתמודדות: "אנחנו יודעים שעלינו לנצח, ויהיה קשה כי כל השחקנים מכירים את האולם הזה. נצטרך לשחק משחק מושלם כדי לנצח. נצטרך לקלוע טוב יותר, כי קלענו בערך 5 מ-30 בבית, לשחק הרבה יותר טוב בהגנה ולקלוע זריקות חופשיות. יש לנו בעיה בריבאונד, נצטרך להיות יותר פיזיים ויותר חכמים. אנחנו עוד מאמינים שאפשר לנצח את ארבעת המשחקים, וכמעט ניצחנו לפני שבוע במונטנגרו, כך שאנחנו עוד מסוגלים לעלות".

רכז הנבחרת, אנטוניו ג'יובאני מאיסטרנזי, הוסיף: "יש לנו תקווה להגיע לאליפות אירופה, אנחנו עוד עובדים חזק ולומדים אחד את השני ומקווים להפתיע ולעלות. אנחנו יודעים שיהיה יותר קשה בחוץ, במיוחד מול ישראל, שהיא קבוצה חזקה, ובמיוחד באולם הביתי שלהם. עמרי כספי שחקן אדיר, הוא קולע מבפנים ומבחוץ, נצטרך מאמץ קבוצתו כדי לעצור אותו". הרכז התייחס לתקופה הרעה שעוברת על הענף בארצו, ואמר: "זה רגע קשה לכדורסל האיטלקי אבל ממשיכים לעבוד ומקווים לעבוד, צעד אחרי צעד, משחק אחרי משחק. יש עלינו הרבה לחץ, זה יכול לעבוד לטובה או לרעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully