וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאבו פאביצ'ביץ' סגר במכבי תל אביב

16.8.2010 / 15:50

במועדון סיכמו עם הבלם המונטנגרי בן ה-29, וינסו להביאו כבר למשחק מול פ.ס.ז'. כל הפצועים, מלבד ניבאלדו, ערכו אימון מלא

קובי אליהו

צפו במסיבת העיתונאים החגיגית של הצהובים

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב קיימה הערב (שני) אימון אחרון בישראל לקראת משחק הפלייאוף בליגה האירופית מול פריס סן ז'רמן בפארק דה פראנס ביום חמישי. מלבד הבלם הפצוע ניבאלדו, עמד סגל מלא לרשות הצוות המקצועי, כשכל הפצועים - אבי סטרול, אלברט באנינג, האריס מדוניאנין, רוברטו קולאוטי וברק יצחקי ערכו אימון מלא. כולם, ככל הנראה, יהיו כשירים למשחק הגורלי בצרפת.

על פי התרגול הטקטי הערב, ניסו קפילוטו יפתח לצד סטרול במרכז ההגנה, כשקלמי סבן ישמור על עמדת המגן הימני ורוני גפני יהיה השמאלי. את הקישור האחורי יאיישו אלברט באנינג, ג'יבריל סידיבה ויואב זיו, בעוד האריס מדוניאנין וברק יצחקי יתגברו את החלוץ היחיד, רוברטו קולאוטי.

על פי התרגול נראה כי גם שרן ייני וגם בוזגלו יאבדו את המקום בהרכב לעומת ה-11 שפתחו בדרבי בשבת. במהלך האימון ביצע הצוות המקצועי מספר ניסויים, כשבין היתר דור מלול תופקד כמגן ימני וסבן הוסט למרכז ההגנה.

יש סיכום עם פאביצ'ביץ'

פציעתו של ניבאלדו טרפה את הקלפים מבחינת החוליה ההגנתית של מכבי תל אביב, והכריחה את הצהובים לחפש חלופות, לפחות לתקופת הזמן הקרובה, כאשר הבלם הברזילאי צפוי לשוב רק בעוד כחודשיים למגרשים. הבעלים מיטש גולדהאר נתן אור ירוק להבאתו של בלם חדש, והיום מתברר כי הקבוצה סיכמה על החתמתו של הבלם סאבו פאביצ'ביץ', שחקנה של קבאלה היוונית ונבחרת מונטנגרו.

מדובר בשחקן הגנה בן 29 שמתנשא לגובה של 1.85 מ' שיכול לשחק במספר מגוון של תפקידים. פאביצ'ביץ' רשם 21 הופעות במדי נבחרת מונטנגרו. בעונת 2008/2009 שיחק הבלם 26 פעמים במדי אנרג'י קוטבוס מהבונדסליגה, ובעונה שעברה שותף 25 פעמים בליגה היוונית. שמו של הבלם הוזכר עוד במהלך הקיץ, עוד בטרם הוחתם ניבאלדו הברזילאי, כאשר היום כבר סוכמו מרבית הפרטים עם הבלם, למעט מספר פרטים טכניים קטנים. העסקה מוערכת בכ-250 אלף יורו (כולל שכרו של השחקן), והבלם אמור לנחות בישראל עוד הלילה על מנת לעבור בדיקות רפואיות. במידה והבדיקות יהיו תקינות, הוא יטוס עם הקבוצה לפריס. בקבוצה מקווים לרשום אותו באופ"א כדי שיוכל לשחק כבר ביום חמישי הקרוב, מול פ.ס.ז' במוקדמות הליגה האירופית.

עוד לפני ההודעה על המשא ומתן עם הבלם התברר כי בלמה של בני סכנין, יא יא פטי, מתרחק מאוד מהקבוצה וזאת בשל העובדה שגולדהאר טוען שפטי לא שווה את הסכומים שסכנין דורשת עבורו.

בנוגע לחזרתו של ליאור ז'אן לקבוצה, הרי שכל הפרטים איתו מסוכמים וכל חברי ההנהלה והצוות המקצועי כבר הסכימו לעסקה, אלא שגולדהאר עדיין עומד בסירובו להחתים את השחקן ואינו מוכן להחזירו אחרי שזה סירב להצעתו בקיץ האחרון. במידה שגולדהאר יתרצה בסופו של דבר, דרכו של ז'אן תיסלל בחזרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

אנגלידיס: "אנחנו כל הזמן עוקבים אחרי שחקנים"

מכבי תל אביב ערכה הבוקר (שני) מסיבת עיתונאים לקראת ההמראה לפריס, שם תפגוש ביום חמישי את פ.ס.ז' למשחק הראשון ביניהן במוקדמות הליגה האירופית. הצהובים הציגו את התלבושות החדשות ואת הסכם החסות עם חברת פומה. במהלך מסיבת העיתונאים מנג'ר הקבוצה, אבי נמני, העניק למאמן העבר עמנואל שפר, חולצה ממוסגרת של מכבי תל אביב.

נציגו של מיטש גולדהאר בהנהלה, ג'ק אנגלידיס, אמר: "יש לנו לא מעט עבודה לעשות. אנחנו עדיין צריכים ללמוד לשחק אחד עם השני. אנחנו רוצים לנצח בכל משחק, אבל אנחנו ריאליים - יש לנו קבוצה חדשה. עשינו רכש מצוין, אנחנו מאוד מרוצים מהשחקנים שקנינו ואנחנו חושבים שהם ישחקו טוב. אני יודע שאנשים לא אוהבים לשמוע שצריך סבלנות, אבל זה המצב".

אנגלידיס נשאל גם על כך שגולדהאר לא נמצא בארץ ואמר: "מיץ' לא נמצא כאן, אבל זה לא אומר שהוא לא עוקב אחרי מה שקורה. יש לו עסק לנהל וזה דורש זמן. הוא לוקח את העסק הזה מאוד ברצינות. הוא יגיע כשהוא יוכל להגיע. אנחנו כל הזמן עוקבים אחרי שחקנים ואם ימצא מישהו מתאים, נפעל. אם זה הכרחי, נצרף עוד שחקן במקום ניבאלדו".

עדכון ראשון: 10:55

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully