וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט מנמיך ציפיות: "המטרה של ווסטהאם להישאר בליגה"

המאמן מסביר שלקבוצתו בעיות כלכליות: ”אשתקד נאבקנו נגד הירידה, עכשיו נרצה להישאר”. רדנאפ: "סיטי לא תזכה באליפות"

תבוסת 3:0 ללא תנאי לאסטון וילה בשבת האחרונה בוודאי לא הייתה בתכניות של ווסטהאם ואברהם גרנט. אבל הפטישים התחילו את 2010/11 בצורה שמזכירה של העונה שעברה שלהם, בה נאבקו נגד הירידה, וכעת המאמן הישראלי כבר מנמיך ציפיות לקראת החודשים הקרובים ומספר שהציפיות ממנו לעונה הקרובה הן להשאיר את הקבוצה בליגה.

"היו"ר אמר שבעונה הראשונה הוא יעשה הכל על מנת לעזור לקבוצה, אבל שיש בעיות כספיות", אמר גרנט, "הוא רוצה להתקדם מדי שנה. בעונה שעברה נאבקנו נגד הירידה, כך שהישארות היא מטרה טובה עכשיו. אם לא נילחם נגד הירידה, מה שאני מאמין שיקרה, נוכל לפתח את הכדורגל שלנו ולשפר אותו. יקח לנו זמן אבל תהיה לנו עונה טובה".

גרנט הוסיף: "אנחנו צריכים לבנות את הקבוצה לעתיד וכדי לעשות את זה, עדיף להשיג תוצאות טובות כמה שיותר מהר, אבל במשחק נגד אסטון וילה התוצאה לא הייתה כל כך טובה וכך גם ההופעה שלנו, ככה שנצטרך ללמוד מזה לעתיד. זו רק תחילת העונה".

רדנאפ מספיד את סיטי

הארי רדנאפ לא סבור שמנצ'סטר סיטי תזכה העונה באליפות. מאמן טוטנהאם לא התרשם מהיכולת של הסיטיזנס בשבת, במהלך ה-0:0 שלהם בוויט הארט ליין במחזור הפתיחה, ואף סבור שאין להם מקום ברביעייה הראשונה.

בשנה שעברה טוטנהאם הקדימה את סיטי במירוץ למקום הרביעי, ועתה רדנאפ כבר החל במלחמה הפסיכולוגית שלו מול היריבה. "לא הייתי הולך עם סיטי", אמר המאמן, "אני לא חושב שהם יזכו באליפות, יש להם עוד דרך ארוכה. צ'לסי היא קבוצה, מנצ'סטר יונייטד היא קבוצה. אלו קבוצות פנטסטיות עם שחקנים שכבר היו שם, עשו את הכל וזכו בכל התארים. קשה לי לראות את סיטי מסיימת מעליהם.

"יהיה להם קשה לנצח משחקים אם הם ישחקו הגנתי כפי שהם שיחקו נגדנו. הייתי מודאג יותר כאשר אדבאיור נכנס לקראת הסיום. אם הם ימשיכו להשקיע ככה, בסוף זה ישתלם, אבל קשה לי לראות את זה קורה השנה. אומנם יש להם סיכוי לסיים בין ארבע הראשונות, אבל ארסנל תהיה קרובה השנה לתואר, וגם ליברפול תהיה חזקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully