וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולימפיאדת הנוער: מדליית כסף ליעקב טומרקין

השחיין עצר את השעון על 55.28 שניות ב-100 מטר גב. סיים רביעי ב-200 מעורב. נבחרת הכדורסל הפסידה לארה"ב

אחרי יום מוצלח למדי, שכלל מדליית זהב בה זכה גילי חיימביץ' בתחרויות הטקוואנדו, המשיכו הבוקר (שני) נציגי המשלחת הישראלית את השתתפותם באולימפיאדת הנוער בסינגפור וזכו במדליה נוספת.

יעקב טומרקין זכה במדליית הכסף במשחה ל-100 מטר גב, כשעצר את השעון על 55.28 שניות, זמן איטי ב-8 מאיות משיאו האישי. בתחרות זכה יריב סיני.

עוד לפני כן עלה טומרקין גם לחצי הגמר ב-200 מטר מעורב, עם זמן של 2:04.13 שניות וכאשר בגמר הסתפק השחיין במקום הרביעי כשסיים בזמן של 2:03.44 דקות. בשלב מסוים של המשחה, אחרי סגנון הגב, דורג תומרקין שלישי אבל בסגנון החזה נעקף ונאלץ לוותר הפעם על מקום בפודיום. השחיין המוכשר ינסה להשיג מדליה נוספת בשמחה ל-200 מטר גב.

ניקול סמסוניוק סיימה את המקצה שלה ב-100 מטר חופשי במקום הרביעי, עם זמן של 58.02 שניות ועלתה גם היא לחצי הגמר, אלא שמקום שביעי בחצי הגמר לא הספיק לה כדי לעלות לשמונה האחרונות. ישראלי נוסף שרשם השתתפות בגמר הוא אמרי דניאל, שסיים שביעי במקצה ל-100 מטר חזה.

בטורניר הכדורסל, שמשוחק במתכונת של שלושה נגד שלושה על סל אחד, ועם שתי מחצית בנות חמש דקות כל אחת, לא עזרו 15 נקודות של אלכסנדר צ'רנוביץ' וישראל הפסידה 27:20 לנבחרת ארצות הברית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully