וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארי: "זה היה אחד מהשבועות הטובים בקריירה שלי"

הסקוטי היה מרוצה מזכייה נוספת בטורונטו, אבל בעיקר מכך שהפך לחמישי בהיסטוריה שמנצח את פדרר ונדאל באותו טורניר

אנדי מארי הגיע לטורניר טורונטו ללא מאמן ואחרי שעדיין לא זכה בתואר אחד העונה, אבל סיים את הטורניר כמועמד גדול להמשיך ולזכות גם באליפות ארצות הברית הפתוחה, שתיפתח בניו יורק בסוף החודש. הטניסאי הסקוטי גבר הלילה (בין ראשון לשני) 5:7, 5:7 על רוג'ר פדרר בגמר הטורניר היוקרתי מסבב המאסטרס 1000 (סך פרסים 2.4 מיליון דולר) והפך לראשון מאז אנדרה אגאסי ב-1995 שזוכה בטורניר הקנדי שנתיים ברציפות. מארי אגב, היה לטניסאי החמישי בלבד אי פעם שמנצח את פדרר ונדאל באותו טורניר.

מארי בלם את הקאמבק של דויד נלבנדיאן, אחר כך גבר בצורה מרשימה בחצי הגמר על המדורג ראשון בעולם, רפאל נדאל, ואת המשימה השלים הלילה, תוך שהוא מאבד מערכה אחת בלבד לאורך הטורניר. "זה היה אחד מהשבועות הטובים ביותר שחוויתי", אמר אחרי הזכייה, "לזכות בטורניר זה תמיד נהדר, אבל זו הפעם הראשונה שאני מנצח את רוג'ר ורפא באותו טורניר. זה הדבר ממנו אני הכי מרוצה".

הסקוטי הפך כעת למועמד לגיטימי לזכות באליפות בפלשינג מדו, שתפתח בעוד כשבועיים, אבל זו לא הפעם הראשונה שהוא יגיע לטורניר גרנד סלאם עם הרבה ציפיות, ובפעמים הקודמות הוא לא הצליח. השנה כבר הגיע לגמר באוסטרליה, אבל נכנע לפדרר בלי לנצח מערכה וסיפור דומה קרה בארצות הברית לפני שנתיים.

"אני יודע שדברים יכולים להשתנות בזמן קצר, אבל מובן שאני מרגיש טוב אחרי השבוע הזה", הוא אמר הלילה, "פלשינג מדו תמיד היה טורניר שאני אוהב לשחק בו, ככה שאני מקווה שיהיה בסדר. אני רוצה לזכות בגרנד סלאם".

קלייסטרס זכתה בסינסינטי

מריה שראפובה כבר נראתה בדרכה הבטוחה לזכייה בטורניר סינסינטי (סך פרסים 2 מיליון דולר) הלילה, אבל הפסקת גשם בת 74 דקות שינתה את המומנטום לכיוונה של יריבתה, קים קלייסטרס, והבלגית ניצחה 6:2, 6:7, 2:6 כדי לזכות ב-350 אלף דולר ובתואר ה-38 שלה. קלייסטרס, לה היה זה התואר הרביעי מאז שחזרה למגרשים, תתרכז כעת בניסיון להגן על תארה באליפות ארצות הברית, לא לפני שתיקח חלק בטורניר מונטריאול.

שראפובה הוליכה בבטחה עד שהגשם קטע את הריצה שלה והיא אמרה אחרי המשחק: "אני חושבת שההפסקה בהחלט אפשרה לה להירגע ויותר מהתנאים עצמם, אני חושבת שהזמן הזה עזר לה כדי לחשוב ולהבין מה היא צריכה לשנות במשחק שלה".

קלייסטרס עצמה אמרה: "היה חשוב לי לזכות בטורניר הזה. בטח אחרי שהייתי פצועה בכף הרגל. טוב ללכת לטורניר מונטריאול אחרי ניצחונות על יריבות כמו מריה ופלביה פנטה וכמובן שטוב להגיע כך לאליפות ארצות הברית".

פאר במקום ה-18 בעולם

הבוקר פורסם גם הדירוג העולמי השבועי, כששחר פאר ירדה שלב אחד וכעת היא במקום ה-18 בעולם. אצל הגברים נותר דודי סלע במקום ה-91. הראל לוי ירד מהמקום ה-194 ל-212. נועם אוקון משודרג במקום ה-254.

בצמרת הדירוג, רפאל נדאל עדיין ממוקם ראשון, אבל רוג'ר פדרר חלף על פני נובאק דג'וקוביץ' בדרך למקום השני, בעוד הסרבי שלישי. אצל הנשים נרשמה מגמה דומה. סרינה וויליאמס מוסיפה להוליך, אבל קרוליין ווזניאקי וילנה יאנקוביץ' החליפו מקומות וכעת הדנית במקום השני ואילו הסרבית במקום השלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully