וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלמיליאן: "הכל יתחבר בעוד שבועיים-שלושה"

למרות השוויון הדרמטי באשדוד (2:2), בבית"ר לא מרוצים מהיכולת. סקאוט של גנט עקב אחרי תמוז. פרננדז יישאר?

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

שער דרמטי של טוטו תמוז שלוש דקות בתוך תוספת הזמן הציל את בית"ר ירושלים מהפסד ראשון בגביע הטוטו וקבע 2:2 במשחק החוץ מול מ.ס אשדוד. המארחת אמנם שיחקה ב-10 שחקנים במשך 50 דקות, אבל הפכה פיגור מוקדם (חן עזריאל, 31) ועלתה ליתרון משערים של דימיטאר מקרייב (45) ועידן שריקי (61). הסיום, כאמור, היה שייך לתמוז. עדיין לא ברור האם החלוץ, שבבית"ר קיוו במשך כל הקיץ למכור, יישאר במועדון. תמוז לא יצא עם בית"ר למחנה האימונים והמשחק היה הראשון שלו בפגרה. החדות, כך מסתבר, לא נעלמה. אגב, במשחק צפה סקאוט של סגנית אלופת בלגיה, גנט, שהגיע מלווה בסוכן השחקנים דודו דהאן. הסקאוט עקב אחרי טוטו תמוז, עמית בן שושן ואחרי הבלם הניגרי אפא אמברוז, שעדיין לא הצטרף רשמית לאשדוד.

גרגורי: "היינו צריכים לחגוג ניצחון"

אורי מלמיליאן לא התרגש בסיום והסתכל על הצד החיובי: "השחקנים החדשים שיחקו היום 60-75 דקות. הם יתחברו ותהיה לנו קבוצה טובה. מבחינת המשחק, לא הנענו את הכדור בשקט. לא הבקענו, אבל השחקנים החדשים צריכים להיכנס לכושר משחק וזה ייקח להם עוד משחק או שניים. השחקנים פשוט לא בכושר. אני מאמין שהכל יתחבר טוב בעוד שבועיים שלושה".

שמעון גרשון הוסיף: "הובלנו 0:1 ולא שיחקנו מספיק חכם. הם קבוצה מסוכנת וכבשו שני שערים. עבור חלק מהשחקנים זה היה משחק רשמי ראשון, ועדיין זה משחק הכנה שבו דקות המשחק חשובות. בשבוע הבא מתחילים את הליגה ואנחנו עדיין לא מוכנים כמו שהיינו רוצים להיות. את הסיבות כולם יודעים. יש לנו עוד שבוע להתכונן, אבל לפעמים קבוצות שלא מנצחות באות לליגה והכל הולך להן טוב. אנחנו הולכים אל הלא נודע".

באשדוד, התקשו לעכל את השער הדרמטי. "בית"ר השוותה וזה מחק לי את החיוך", אמר ג'ון גרגורי. שלטנו במשחק גם ב-10 שחקנים ואני גאה בצורה שהשחקנים שיחקו. היינו צריכים להבקיע 4-5 שערים לאור המצבים שלנו וכשאתה לא כובש, אתה סופג בדקה ה-95. כואב לי על השחקנים ששיחקו ב-10 שחקנים נגד אחת הקבוצות הטובות בישראל. בית"ר קבוצה חזקה מאוד, היה לנו קשה, אבל אני מאוכזב כי היינו צריכים לחגוג ניצחון".

עידן שריקי: "זה היה משחק ליגה לכל דבר. ראינו את זה בהרכבים ובקהל הגדול שהגיע. חבל שב-10 שניות האחרונות ספגנו שער. זה לא נורא, נקווה לתקן בליגה. גם ב-10 שחקנים היינו עדיפים. כל הכבוד למי שלבש היום את המדים של אשדוד. לא פשוט לחזור מפיגור מול קבוצה כמו בית"ר".

אלדן תשאיר את פרננדז?

בית"ר הודיעה הערב (ראשון) כי חברת "אלדן" תמשיך לשמש כספונסר הראשי של המועדון שנה שלישית ברציפות. לוגו החברה יופיע על חולצות השחקנים. יו"ר בית"ר ירושלים איציק קורנפיין אמר לאתר הרשמי: "מערכת היחסים בינינו היא הרבה מעבר לשותפות עסקית. אלדן היא חלק ממשפחת בית"ר ירושלים". מנכ"ל אלדן, מומי דהן, הוסיף: "אנו רואים בספורט בכלל ובכדורגל בפרט חלק בלתי נפרד מפעילות החברה למען הקהילה".

על אף שבבית"ר ירושלים ציפו כבר מספר שבועות לסיכום עם אלדן וקורנפיין לקח זאת בחשבון בעת העמדת תקציב הקבוצה, הסיכום הסופי והעובדה כי שני מיליון שקלים הבטיחו עצמם בקופת המועדון לעונה זאת, נתנו הרבה בטחון ליו"ר לקראת העונה שבפתח. וכל הקשור לדריו פרננדז, הבוס הבית"רי אמר לאנשים במועדון כי יעשה הכל גם מבחינה כלכלית, כולל שדרוג ההצעה לקשר וצמצום הפערים המשמעותיים בין הצעתה של בית"ר לזאת שיש לקשר מפאוק סלוניקי, על מנת להשאירו במועדון. גורם במועדון אמר: "אם איציק היה חושב שלא יהיה לו את מה שצריך לדריו, הוא בכלל לא היה חושב להחזיק את טוטו תמוז. הוא יודע וגם אורי אמר לו שפרננדז הוא השחקן הכי משמעותי בקבוצה ואסור לוותר עליו. בכדורגל עד שזה לא סגור זה לא סגור, אבל אוהדי בית"ר יכולים להיות אופטימיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully