וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: מ.ס אשדוד סיימה ב-2:2 עם בית"ר ירושלים

אחרי קיץ מלא מריבות, תמוז עלה מהספסל והציל את בית"ר ירושלים עם שער בתוספת הזמן שקבע 2:2 מול מ.ס אשדוד

במשך שבועות ארוכים התעסקו בבית"ר ירושלים בניסיון למכור את החלוץ שלהם, טוטו תמוז, לכל מי שתהיה מוכנה לשלם עליו, במטרה לסגור את החובות. בסופו של דבר, תמוז נותר במועדון, לפחות בינתיים, והערב (ראשון) הוא גמל למועדון, כשכבש שער דרמטי בדקה ה-92, שמנע מבית"ר הפסד, וקבע 2:2 מול מ.ס אשדוד. קבוצתו של מלמיליאן אמנם יצאה עם משהו ברגע האחרון, אבל גם היא יודעת שהיא תהיה חייבת להשתפר, ומהר, אם ברצונה להיות בחלק העליון של הטבלה בליגה ההולכת וקרבה. ואשדוד? היאסיימה מאוכזבת מאוד, בעיקר מאחר ובמשך יותר ממחצית שלמה, היא שיחקה בנחיתות מספרית בגלל הרחקתו של סטפן קינגווה, ועדיין היתה טובה יותר על המגרש.

שחקן מ.ס אשדוד עידן שריקי חוגג שער. קובי אליהו
החזיקו מעמד רק עד הדקה ה-92. שריקי/קובי אליהו

שחקניו של גרגורי, שהפגינו במשחקים הראשונים שלהם יכולת טובה, פתחו מצויין את המשחק, והחלו לוחצים את שערו של הרוש. אוחיון, מקרייב וביטון היו קרובים לכבוש, בעוד בית"ר נראתה לחלוטין לא במשחק. דווקא אז, בדקה ה-31, הצליחו שחקניו של אורי מלמיליאן לשנות את המגמה: התקפה טובה וקבוצתית הגיעה אל חן עזריאל, שבמהלך נהדר הכניע את מרציאנו. הלחץ של האורחים נמשך, ובדקה ה-39 היא קיבלה עזרה ממקום לא צפוי, כשסטפן קינגווה צבר שני כרטיסים צהובים בתוך חמש דקות, והורחק.

דווקא כשהיה נדמה שבית"ר עוד עשויה להכפיל את ההובלה הגיע שער השיוויון של אשדוד, כשורטה סידר כדור טוב למקרייב שדחק מקרוב, והוריד את קבוצתו בשיוויון 1:1 בהפסקה. השליטה של בית"ר נמשכה גם בפתיחת המחצית השניה, כשמלמיליאן מרשה לעצמו להכניס את תמוז, שלא ראה דשא כבר זמן, מול עשרת שחקני אשדוד, אבל דווקא המארחים היו אלה שחגגו: ורטה הצעיר בישל שער נוסף, הפעם לשריקי, ואשדוד השלימה מהפך בנחיתות מספרית. אלא שתמוז, שסוף סוף קיבל הזדמנות, החל להיות יותר ויותר פעיל, ובדקה ה-92 הוא מצא את הרשת, השווה ל-2:2, וגרם לאוהדי בית"ר שכעסו עליו בתקופה האחרונה קצת נחת.

מהלך המשחק

דקה 7: שתי הזדמנויות טובות של אשדוד, אחרי שהרמת קרן גרמה לערבוביה ברחבת בית"ר, הכדור הגיע לאוחיון שניסה להגביה מעל הרוש, אבל השוער קלט היטב.

דקה 18: התקפה טובה של אשדוד, הכדור מוגבה לכיוונו של אוחיון, שפורץ אל הרחבה ובועט מהאוויר, אבל הכדור הולך מעל לשער.

דקה 21: מתפרצת של אשדוד הובילה את ביטון ואוחיון מול מגן אחד בלבד, אבל ביטון ניסה למסור, ואיבד את הכדור.

דקה 24: עידן שדה השתחרר נהדר, ושלח טיל שנהדף טוב על ידי הרוש.

דקה 31: שער! מהלך מצויין של בית"ר ירושלים שעבר מאלבארז, לטל, הגיע לבסוף לחן עזריאל, זה השתחרר ברחבה מהמגן שלו, וברגל ימין שלח כדור חזק מאוד אל הרשת, 0:1 לבית"ר ירושלים.

דקה 38: הלחץ של האורחים נמשך, הכדור הורחק אל מחוץ לרחבה אל רגליו של אלבארז, ששלח בעיטה מ-18 מטרים שחלפה ליד העמוד.

דקה 39: סטפן קינגווה, שראה רק לפני מספר דקות את הכרטיס הצהוב הראשון שלו, ביצע עבירה אגרסיבית על קובי מויאל, ומיד ראה את הצהוב השני, והותיר את אשדוד ב-10 שחקנים.

דקה 45: שער! ורטה פרץ נהדר באגף וניסה להעביר כדור רוחב, שחלף על פני שחקני ההגנה של בית"ר, מקרייב שם את הרגל והצליח להכניע בקושי את הרוש, 1:1.

דקה 54: עידן שדה הוביל מתפרצת של אשדוד וניסה להכניע את הרוש שהדף היטב.

דקה 58: פריצה יפה של אלבארז סידרה כדור נוח מאוד לברוכיאן כ-7 מטרים מהשער, אבל זה בעט מעל לשער.

דקה 61: שער! המארחים החלו ללחוץ, ורטה ראה את שריקי פורץ אל הרחבה, הרים לו כדור מדוייק אל הראש, ושריקי הכניע את הרוש בנגיחה מצויינת, 1:2 לאשדוד.

דקה 67: מתרפצת מצויינת של אשדוד של 4 שחקנים מול שניים הגיעה לשריקי, אבל במקום למסור הוא ניסה לבעוט מחוץ לרחבה, והשוער קלט.

דקה 71: עוד הזדמנות נהדרת לאשדוד, כששדה שלח בעיטה טובה מ-20 מטרים שהכניעה את הרוש, אבל מצאה את הקורה.

דקה 80: מהלך טוב ראשון של תמוז שהשתחרר היטב ברחבה וניסה לשלוח בעיטה, אבל הגנת אשדוד חסמה אותו.

דקה 87: איזו הזדמנות לאשדוד! ביטון שלח כדור עומק נהדר לצ'קול, שהגיע אחד על אחד מול הרוש, עבר את השוער, אבל בראשי עצר את הכדור מהקו.

דקה 91: בית"ר המשיכה ללחוץ, תמוז קיבל כדור ברחבה והיה לו את כל הזמן שבעולם, אבל הוא גלגל החוצה.

דקה 92: שער! ערבוביה ברחבה של אשדוד איפשרה לעידן טל לשלוח כדור רוחב חד שמצא את תמוז, וזה דחק מקרוב, 2:2.

הרכב אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, כריסטיאן גונזאלס, אפא אמברוז, רחמים צ'קול, ניר ביטון, סטפן קינגווה, משה אוחיון, עידן שדה (אמיר לביא, 72), עידן שריקי (עדן בטיט, 85), דמיטאר מקרייב (נבו מזרחי, 89).

הרכב בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, כריסטיאן אלברז (אלי דסה, 80), מתן בראשי, שמעון גרשון, ליאור ראובן (אביתר ברוכיאן, 64), קובי מויאל (טוטו תמוז, 59), עידן טל, דריו פרננדז, חן עזריאל (אבירם ברוכיאן, 46), עמית בן שושן, סרג' איילי (טל משעלי, 68).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully