וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרים טים שלחה את הצרפתים לחלומות

ארצות הברית הביסה את צרפת 55:86 במשחק הכנה במדיסון סקוור גארדן, רגע לפני שהיא יוצאת לאירופה ולמונדובאסקט

למרות כל ההיעדרויות בסגל שלה לקראת אליפות העולם בכדורסל, נבחרת ארצות הברית נראתה היום (ראשון) מצוין כשהביסה את צרפת 55:86 במשחק ההכנה לקראת הטורניר שיפתח בסוף החודש בטורקיה.

המחצית הראשונה של המשחק התנהלה בקצב איטי, אבל צ'ונסי בילאפס הוביל את האמריקאים לבליץ ברבע השלישי, בו הוא קלע 9 מתוך 17 הנקודות שלו במשחק. שלוש השלשות של בילאפס סגרו עניין עבור הצרפתים, שסבלו מריצת 16:4 של יריביהם ויצאו מריכוז מוקדם מהצפוי. רודי גיי הוביל את הנבחרת האמריקאית עם 19 נקודות, בילאפס הוסיף כאמור 17 וקווין דוראנט הוסיף 14 נקודות ו-8 ריבאונדים. בוריס דיאו הוביל את הצרפתים עם 15 נקודות. כזכור, הנבחרת האמריקאית הנוכחית היא חדשה לגמרי ואין בה אפילו נציג אחד מהמשחקים האולימפיים בבייג'ינג. החמישייה הפותחת במשחק כללה את קווין דוראנט, טייסון צ'נדלר, צ'ונסי בילאפס, רייג'ון רונדו ואנדרה איגודאלה.

עוד לפני המשחק הזה, הסגל של הנבחרת האמריקאית צומצם ל-13 שחקנים, אחרי הניפוי של ג'ף גרין וג'באל מקגי. השחקנים יעזבו את ארצות הברית לאירופה ביום שני ויחלו את ההכנות במדריד, שם יקיימו משחקי הכנה נגד ליטא וספרד. משם הם יטוסו למשחק הכנה נוסף באתונה נגד יוון, והתחנה הבאה שלהם תהיה כבר טורקיה, שם הם יפתחו את אליפות העולם ב-28 לאוגוסט במשחק נגד קרואטיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully