וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה וגנק ממשיכים לקרוע רשתות

הישראלי הבקיע צמד וגנק הביסה את שרלרואה של איתן טיבי (45 דקות) 0:5 ושמרה על הפסגה. ברדה: "אין הרבה זמן לחגוג"

פתיחת העונה המופלאה של גנק נמשכה היום (ראשון) עם הצגה גדולה. שבוע אחרי ה-0:4 המרשים בגנט, אליניב ברדה וחבריו לא ריחמו על שרלרואה ושיפרו את מאזן השערים עם ניצחון 0:5. החלוץ הישראלי חגג צמד וקבוצתו שמרה על המקום הראשון בטבלה הבלגית. מנגד, איתן טיבי וחבריו ידעו ערב עגום וספגו הפסד ראשון העונה, אחרי שתי תוצאות תיקו.

ילה ווסן, ילד הפלא הצעיר שחתם השבוע על חוזה חדש בגנק, פתח את החגיגה כבר בדקה ה-10 עם שערו הרביעי העונה. קווין דה ברויין המשיך עם צמד בדקות 18 ו-29 לפני שברדה נכנס לעניינים. בדקה ה-43 הוא כבש את הראשון שלו העונה, כשדחק מקרוב ללא קושי ובדקה ה-48 קיבל מסירה מדניאל טוזר, התגבר על שלושה שחקני הגנה וירה פנימה. ברדה השלים 90 דקות בעוד איתן טיבי, שפתח בהרכב שרלרואה, הוחלף בהפסקה.

ברדה אמר בסיום לוואלה! ספורט: "אני שמח מאוד שהצלחנו להמשיך את הפתיחה הטובה של העונה. יש לנו תשע נקודות מתשע ואנחנו במקום הראשון. אין לנו הרבה זמן ליהנות. כבר ביום חמישי אנחנו פוגשים את פורטו במוקדמות הליגה האירופית". על הצמד שכבש אמר ברדה: "אני צריך להמשיך בעבודה שלי ולשחק טוב. במשחקים הקודמים היכולת שלי באה לידי בבישולים ועכשיו זה בא לידי ביטוי בשערים. הגול השני שלי היה יפה מאוד. קיבלתי כדור, הסתובבתי וניערתי מעליי כמה שחקנים. אני מאושר, אבל אין לי הרבה זמן לחגוג".

* גיל בלומנשטיין, שרשם 16 דקות בכורה במדי אינברנס הסקוטית לפני שנפצע, ייעדר לפחות שישה שבועות מהמגרשים. בלומנשטיין סובל מקרע בשריר האחורי.

* ברוסיה נפרדו קאזאן וטרק גרוזני ב-1:1, אלא ששני הישראלים ביברס נאתכו וזאב חיימוביץ' כלל לא נכללו בסגל למשחק.

* אלמוג כהן לא נכלל בסגל נירנברג שגברה 0:2 בחוץ על איינטרכט טרייר בסיבוב הראשון של הגביע הגרמני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully