וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: 0:0 בין ליל לפ.ס.ז'

ארבעה ימים לפני מכבי ת"א, פ.ס.ז' סיימה ב-0:0 בליל ועלתה למקום הרביעי. קון הדהימה את ליון 2:3, עוד הפסד לבורדו

ארבעה ימים לפני המפגש עם מכבי תל אביב בפארק דה פראנס, פריס סן ז'רמן יכולה להיות מרוצה מהחזרה הגנרלית. הקבוצה של אנטואן קואמברה סיימה ב-0:0 את משחק החוץ הקשה בליל והיא תופסת את המקום הרביעי בתום שני מחזורים עם ארבע נקודות, השיג לא רע בהשוואה לתוצאות העלובות שמשיגות הגדולות בצרפת עד כה. ליל הייתה הקבוצה הטובה יותר במשך 90 הדקות, אך בעטה רק פעם אחת לעבר המסגרת של גרגורי קופה הוותיק.

ההפתעה הגדולה של העונה עד כה מגיעה מכיוונה של העולה החדשה קון, שהשיגה ניצחון שני בשני משחקים. הפעם גברה קון על ליון 2:3 והשיגה למעשה רצף מרשים ביותר, תחילה מול האלופה המכהנת והפעם מול סגניתה. יוסף אל עראבי, שכבש גם במשחק הראשון נגד מארסיי, פתח את חגיגת השערים לקון כבר בדקה השניה. כעבור ארבע דקות, היה זה החלוץ בפטימבי גומיס שהשווה ל-1:1. בקון לא התייאשו וסמבו יטבארה החזיר אותם ליתרון בדקה ה-16, אלא שכעבור שבע דקות גומיס השלים צמד כדי לקבוע 2:2. בסופו של דבר, ליון איבדה את אנתוני רבלייה בכרטיס אדום בסיומה של המחצית הראשונה, והמארחים מצפון המדינה ניצלו את זה כדי לנצח בזכות שער של איסמעילה נ'דאייה הסנגלי בדקה ה-77.

בורדו, ששהתה בצמרת הליגה במשך רוב העונה שעברה, רשמה הפסד שני ברציפות, הפעם 2:1 מול טולוז בבית. דניאל בראטן העלה את טולוז ליתרון בדקה ה-45, אלא שירוסלב פלאסיל השווה לבורדו שלוש דקות בתוך המחצית השניה. אטיין דידו כבש את שער הניצחון לטולוז שבע דקות לסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully