וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיבק: "אין ספק שנצטרך לשמור יותר טוב"

15.8.2010 / 18:41

אחרי הניצחון על מונטנגרו, אריק שיבק והנבחרת מתכוננים לאיטליה: "נעשה את ההתאמות". היריבה כבר נחתה בישראל

נבחרת ישראל בכדורסל ערכה הערב (ראשון) אימון ראשון מאז הניצחון 73:77 על נבחרת מונטנגרו. שחקניו של אריק שיבק יארחו מחרתיים את נבחרת איטליה, שכבר נחתה בישראל. בנבחרת יודעים שניצחון על האיטלקים משמעו הבטחה כמעט ודאית של המקום השני בבית. הצוות המקצועי ערך עם השחקנים שיחה על מנת לשמור את רמת הריכוז כמצופה, וזאת כלקח ממשחק ההפסד לפינלנד בשבוע שעבר. בישראל מקווים כי אלישי כדיר יוכל לחזור להתאמן עד המשחק מול לטביה בשבוע הבא והשחקן יעבור בימים הקרובים בדיקת MRI.

"האימון היום היה מורכב מכמה חלקים. חילקנו את הקבוצה לכאלה ששיחקו יותר ופחות", סיפר שיבק. "מחר נעשה עוד אימון ונבוא מוכנים. אני לא מכיר הרבה קבוצות שלא מתקשות מול ורנאש ופקוביץ' כמו שאנחנו התקשנו. עשינו את המיטב לעצור אותם וזה לא היה קל. אני לא חושב שצריך לדבר על הפתעות במשחק נגד האיטלקים. נעשה את ההתאמות של אמצע קמפיין, שעשינו גם תוך כדי המשחק אתמול. נעשה מה שמתאים למשחק נגד האיטלקים. אין ספק שנצטרך לשמור יותר טוב, במיוחד בכל הקשור לריבאונד הגנה".

שחקני הנבחרת האיטלקית ערכו אימון באולם זיסמן ברמת גן ולפניו אמר המאמן סימונה פיאנג'יאני: "במשחק הראשון באיטליה הפסדנו כי לא שלטנו בקצב המשחק, ולא הצלחנו לעצור את ההתקפה של ישראל. כאן יהיה לנו עוד יותר קשה כי גם כששיחקנו ברמת המועדון מול מכבי תל אביב, הבנו שיש אווירה מיוחדת ביד אליהו. נצטרך לשחק הגנה טובה ולהישאר בתמונת המשחק. אנחנו קבוצה חדשה עם שיטה חדשה וזה בית קשה. עד כה הפסדנו משחקים צמודים, אבל ידענו שיש סיכוי שניקלע למצב כזה. אנחנו רק רוצים להיות יותר טובים ולחשוב על איך להשתפר בכל יום. אני חושב שאין לנו סיכוי פחות או יותר להעפיל אוטומטית לאליפות, אבל אנחנו רוצים להיות טובים יותר ולהשיג את הכרטיס למשחקי ההזדמנות האחרונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully