וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: הפועל ב"ש ניצחה את הפועל אשקלון 0:1

ברנרדו ואשקונסלוס כבש בדקה ה-35 וסידר לניר קלינגר ניצחון ראשון בבירת הנגב, דווקא על האקס עזורי, שהתקבל בפרחים

הפועל באר שבע גברה הערב (ראשון) 0:1 על הפועל אשקלון במסגרת המחזור השלישי בבית ד' של גביע הטוטו. חזרתו של גיא עזורי לוסרמיל היא שעמדה במרכז הדרבי הדרומי. מאמן אשקלון בהווה עזב אשתקד את בירת הנגב בטונים צורמים לאחר שאכל מרורים ואף הותקף על ידי אוהדי באר שבע. עזורי התקבל בפרחים, כמו גם החלוץ חנן פדידה, שעשה את אותה הדרך מבאר שבע לאשקלון ויניב אלול, שהעביר שנים רבות בבאר שבע. בפן המקצועי, המשחק התנהל רובו ככולו בשליטת באר שבע, שהשיגה ניצחון צודק. לעזורי מצפה עוד הרבה עבודה.

ניר קלינגר בהחלט יכול להיות מרוצה. הקבוצה שלו המשיכה במגמת השיפור, עמדה היטב על המגרש ושלטה ללא עוררין במרכז השדה, בזכות משחק טוב של הטריו מאור מליקסון-דוד רביבו-ריקרדו פרננדש. גם החלוץ ברנרדו ואשקונסלוס הרשים וגם התכבד בשער הניצחון (35). מנגד, אשקלון התקשתה לייצר מצבים. ערן לוי נראה עצבני ולא קיבל עזרה מהקשרים, ומשחק ההתקפה של האורחים היה איטי ולא שותף.

מה שהעיב על הניצחון הראשון של באר שבע הוא פציעה לא קלה של יוסי אלקיים. הקשר הצעיר נטש את המגרש כבר לאחר 10 דקות ונראה כי הוא עלול להיעדר זמן רב.

באר שבע פתחה טוב יותר את המחצית השנייה כשמליקסון, רביבו ופרננדש שולטים במרכז השדה. בדקה ה57 יכול היה יחיאל לעשות 0:2, אבל כשל מול שער חשוף לאחר כדור קרן של פרננדש. בדקה ה-72 רביבו מצא את אסולין, אך החלוץ בעט חלש לידיים של השוער. עד לסיום, באר שבע המשיכה לשלוט, בעוד אשקלון המשיכה להיראות אנמית ולא מסוכנת.

ואשקונסלוס הגיע להזדמנות הראשונה אחרי שש דקות, אבל בעט החוצה ממצב נוח. בדקה ה-27 הייתה אשקלון קרובה לכיבוש, כאשר כדור חופשי של ערן לוי יצר אנדרלמוסיה ברחבה, אך אלול וגאוו לא הצליחו לדחוק לרשת. חמש דקות מאוחר יותר פרץ מכלוף לרחבה משמאל ושחרר בעיטה חזקה שנעצרה על ידי אהורלו. השער הראשון במשחק הגיע בדקה ה-35. ואסקונסלוש התמקם היטב ונגח לפינה לאחר הגבהה של מליקסון. הפורטוגלי המשיך להטריד את הגנת אשקלון ובדקה ה-38 הכין למכלוף, שהפציץ מעל השער.

הרכב הפועל באר שבע: הפועל באר שבע: אוהד כהן, אבי יחיאל (אביתר אילוז, 71), עודד גביש, וויליאם סוארס, אופיר דוידזאדה, משה אסולין (ג'יימס ביסו, 58), ריקרדו פרננדש, מאור מליקסון, דוד רביבו (איברהים בסיט, 83), יוסי אלקיים (נפצע - צחי מכלוף, 13), ברנרד ואשקונסלוס (ליאור אסולין, 46).

הרכב הפועל אשקלון: סטיבן אהורלו, קובי מוסא, יניב אלול, דרקו לובריץ', אדיר טובול, אמייה טגה, שי פטלק (שניר גואטה, 46), מחמוד עבאס (אריק ניירקו, 63), ערן לוי, חנן פדידה (מג'ד יונס, 63), אריק גאוו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully