וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיגס: "אני רוצה לאמן את מנצ'סטר יונייטד"

הקשר המופלא בן ה-36 חושב על היום שאחרי, כאשר גם נבחרת ווילס על הכוונת. ואן דר סאר: "הצעירים יקבלו השנה הזדמנויות"

ריאן גיגס כבר בן 36, אך יכולתו לא רימזה על כך במהלך העונה שעברה. היום (ראשון), עם זאת, הודה הקשר המופלא כי אפילו הוא מתחיל לחשוב על העתיד, ויש לו מטרות די ספציפיות: "אני רוצה לאמן את מנצ'סטר יונייטד או נבחרת ווילס", אמר גיגס לתקשורת הבריטית. "כדורגל מהווה חלק כל כך משמעותי מחיי, שפשוט להפסיק ולא לעשות כלום יהיה קשה. הרבה שחקנים נהיו מאמנים ונהנים מזה. אני חושב שרוי קין נהנה מזה", הוסיף גיגסי על חברו למנצ'סטר יונייטד לשעבר.

מנצ'סטר יונייטד תפתח את עונת 2010/11 שלה רק מחר (שני, 22:00, ספורט1), כשתפגוש את יריבתה הוותיקה ניוקאסל, ותנסה להרשים אחרי שצ'לסי עשתה זאת אתמול. הקבוצה מאולד טראפורד המשיכה בקיץ האחרון את מדיניות הרכש שלה מהשנים האחרונות, לפיה היא קונה בעיקר שחקנים צעירים ומבטיחים, והשוער, אדווין ואן דר סאר, מקווה שזו תהיה שנת הפריצה של הרבה מהם.

"אי אפשר להמשיך לבנות רק על שחקנים כמוני וכמו סקולס, גיגס ונוויל", אמר ואן דר סאר, שיהיה בן 40 בעוד כחודשיים, "יש לנו 65-70 משחקים בעונה. לשחקנים המבוגרים יותר קשה לשחק שני משחקים בשבוע, ככה שחשוב שכל השחקנים בסגל יקבלו הזדמנויות העונה".

בעונה שעברה הסתפקו השדים האדומים בגביע הליגה בלבד והשוער ההולנדי הוסיף: "העונה הקודמת צריכה לגרום לנו לעוד מוטיבציה. אישית, אני תמיד חושב על הדברים בהם לא זכיתי ולא על התארים שהנפתי. אני לא חושב על גמר ליגת האלופות ב-2008, אלא זוכר את זה מ-2009, בו הפסדנו. זו הסיבה בגללה אנחנו מנסים לזכות בתארים וזה יהיה המצב בליגה העונה".

עדכון ראשון: 11:05

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully