וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעימי: "לא זוכר הצגה כזאת של שחקן ישראלי"

15.8.2010 / 10:52

גארד הנבחרת שפע מחמאות לעמרי כספי, שהיה לראשון שקלע 30 נק' ביד אליהו מאז 91. קוקיה: "צריכים לנצח בבית כל קבוצה"

ברני ארדוב

צילום וידאו: אבי כהן
עריכת וידאו: דורון שטיין

שחקני נבחרת ישראל חגגו אמש (שבת) את הניצחון הגדול 73:77 על מונטנגרו במועדוני תל אביב, כשהמטרה ברורה, להשאיר את החגיגות על רחבת הריקודים ולבוא מוכנים למלחמה שנייה מול איטליה ביום שלישי. הניצחון אמש על מונטנגרו קבע למעשה כי אם ישראל לא תמעד עד המשחק החוץ במונטנגרו בעוד שבועיים מהיום, היא תהיה באליפות אירופה. בנבחרת לא רוצים לשמוע על חישובים והשוואות לבתים השונים, ובעיקר מתרכזים בעמרי כספי, שהפך אמש לשחקן הראשון מאז דורון ג'מצ'י שעשה זאת בנובמבר 1991 שקלע מעל 30 נקודות במשחק רשמי ביד אליהו במדי הנבחרת.

"שמנו מטרה בתחילת הקמפיין לעלות לאליפות אירופה, וחייבים לשמור על הבית, זה ברור לנו לכל אורך הדרך. כל משחק שאנחנו משחקים הוא הכי חשוב, אבל הקרב שיהיה ביום שלישי, אנחנו נצטרך את הקהל וכולם. כיף לשחק כש-11 אלף איש מאחוריך, נצטרך אותם גם ביום שלישי", אמר אחרי המשחק הגארד יובל נעימי ועבר לחלק מחמאות לכוכב המשחק, "אמרתי לעמרי, ואני לא נוהג לחלק לשחקנים מחמאות, אמרתי לו שאני חובב כדורסל מושבע, ואני לא זוכר שחקן ישראלי במשחק כל כך חשוב עם כל כך הרבה דברים על הכף, נותן כזה הצגה כמו שהוא נתן. שאפו, אני שמח בשבילו, הוא אחלה גבר ועובד קשה".

בנבחרת יחזרו היום לאימונים, כשיקיימו אימון אחר הצהריים, ומחר יקיימו שני אימונים כולל תדריך וידאו לקראת האיטלקים. "פה בבית אנחנו צריכים לנצח כל קבוצה שתגיע, כמו שעשינו היום", אמר הפורוורד אורי קוקיה שנתן במחצית הראשונה דקות טובות בשמירה על פקוביץ', "ביד אליהו בנבחרת תמיד הייתה אווירה טובה, אבל היום הקהל דחף אותנו והרבה בזכותו ניצחנו היום נבחרת הרבה יותר טובה מפינלנד, זה עניין של הרבה ריכוז, היה לנו שם הרבה טעויות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully