וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "שילמנו מחיר גבוה מדי"

מאמן ברצלונה הודה שהרכב המחליפים שהעלה גבה ממנו קורבן: "לא היינו טובים בהגנה". אלברז: "בארסה מסוגלת להכל"

אמש (שבת) נפתחה העונה בספרד עם משחק הסופרקאפ הראשון שהפגיש את סביליה וברצלונה. מחזיקת הגביע מאנדלוסיה אירחה את המשחק הראשון בהתמודדות, כאשר בשבוע הבא ביום שבת היא תצא להתארח בקאמפ נואו של הקטלאנים. הקבוצה של אנטוניו אלברז השיגה מקדמה לא רעה עם 1:3, שהיא טובה מאוד אפילו בהתחשב בעובדה שבארסה הייתה זו שעלתה לראשונה על הלוח משער של זלאטן איברהימוביץ'. במחצית השנייה סביליה הפכה את התוצאה והקפיצה את אוהדיה גבוה-גבוה.

אלא שבקבוצה האנדלוסית יודעים שזה עשוי לא להספיק. המאמן אנטוניו אלברז אמר: במחצית הראשונה שיחקנו רע, אולם במחצית השנייה השתפרנו והיינו מסוכנים. נגד ברצלונה יתרון של שני שערים עשוי לא להספיק כי זו קבוצה שמסוגלת לעשות כל דבר".

מי שהיה מאוכזב מאוד מההפסד הוא מאמן אלופת ספרד פפ גווארדיולה, שהודה בכך שהרכב המחליפים שהעלה "גבה ממנו מחיר רב יחסית". גווארדיולה הוסיף: "רצינו מאוד לנצח ואין ספק שכל השחקנים השתדלו, שלטנו בעיקר במחצית הראשונה ואולי סבלנו מעייפות אחר כך במהלך המשחק. לא היינו טובים בהגנה ומול סביליה זו בעיה כי זו קבוצה חזקה שעושה את הדברים נכון.

"התוצאה לא טובה מבחינתנו, אבל כבשנו שער שזה דבר תמיד חיובי במשחקי בית-חוץ", המשיך המאמן. "אנחנו חייבים לייצר משחק טוב בגומלין ולתת הופעה טובה בבית כדי לגבור על סביליה ולזכות בגביע". לגבי המשחק השני וההרכב שיעלה אמר המאמן: "צריך לראות באיזה כושר יהיו השחקנים במהלך השבוע נראה כיצד הדברים יתפתחו ונחליט בהסתמך על זה".


אדריאנו, ששיחק אשתקד במדי סביליה ועבר הקיץ לברצלונה, חזר לראמון סאנצ'ז פיחואן ונכלל בשלהי המשחק אך לא הצליח להשפיע על התוצאה לטובת קבוצתו. בסיום הוא אמר: "יש לנו 90 דקות ואנחנו נגיע מוכנים אליהן. עם האוהדים שלנו מאחורינו, נרדוף אחרי סביליה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully