וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ר"ג - הפועל פ"ת: ניסויי כלים אחרונים

אלין טופוזאקוב ודמיטאר טלקיסקי ימתינו על הספסל, ושלומי דורה יבחן את החלוץ ביבישקוב מול הפועל פ"ת (ראשון, 19:00)

הפועל רמת גן תנסה להשיג נקודות ראשונות העונה כשתארח מחר (ראשון, 19:30, וינטר) את הפועל פתח תקוה במסגרת המחזור השלישי בבית ג' בגביע הטוטו.

צמד הזרים הבולגרים, הבלם אלין טופוזאקוב והקשר דמיטאר טלקיסקי, שחתמו על חוזה בשבוע שעבר, יעמדו לרשותו של המאמן שלומי דורה אולם הם צפויים לפתוח על הספסל ולהשתלב במהלך המשחק. מי שכן יפתח בהרכב הוא החלוץ הבולגרי הנבחן קירום ביבישקוב, שינסה להרשים את הצוות המקצועי.

השוער איתי ארקין, שלא שיחק במשחק ההפסד לבני יהודה בשבוע שעבר בשל נסיעתו עם הנבחרת הצעירה לקפריסין, ישוב להרכב הפותח ויפתח בין הקורות. המגן תמיר בן עמי החלים מפגיעה ברגלו ויפתח בעמדת המגן השמאלי כאשר יקיר שינה ימשיך לקבל אשראי ממאמנו לצידו של הספרדי פאבלו בונדיאה במרכז ההגנה. וובה בראון ואורי ביבי הצעירים צפויים לפתוח בקישור, כאשר אופיר חיים יתופקד לצידו של ביבישקוב הבולגרי בחוד ההתקפה.

הרכב משוער: איתי ארקין, חי בן לולו, פאבלו בונדיאה, יקיר שינה, תמיר בן עמי, וובה בראון, אורי ביבי, קלאודיו ריברו, לירון דיאמנט, אופיר חיים, קרום ביבישקוב.

הפועל פ"ת: אחרי טראומת אג'ידה, אמאמו חוזר לשוער

בהפועל פתח תקוה כבר עיכלו את העובדה שאוסטין אג'ידה לא חלק מהקבוצה, לפחות עד שלהי העונה, ולכן השוער ויליאם אמאמו, שכבר היה עם רגל וחצי מחוץ לקבוצה, יפתח בשער במשחק מחר. עד לפני מספר ימים אמאמו לא היה כשיר במאה אחוז, אבל הוא הגביר את קצב האימונים וכעת הוא מסוגל לפתוח בין הקורות. במועדון עדיין לא מסוגלים להעריך האם מדובר בשוער ברמה של אג'ידה ולכן המשחק מחר יהווה מבחן לא קטן עבור השוער הגנאי.

בפני המאמן אלי מחפוד תעמוד דילמה לא קטנה באשר להרכב שיפתח. הבלם גל כהן נמצא בספק למשחק בגלל שנפצע באימון, הקשר ג'ונתן אסוס מורחק והמאמן מנסה למצוא תחליפים. לאור העובדה שאור בן חמו עדיין לא עבר בבקרת התקציבים למאמן יש בעיה בעמדת הקישור האחורי. מלבד שתי העמדות הללו, נראה כי מחפוד ימשיך בהרכב הרגיל שלו. "מחר בבוקר נראה אילו שחקנים יעברו בבקרה ורק אז אוכל להעריך את הסגל הסופי למשחק", אמר המאמן. "ניצחון במשחק הזה חשוב לקראת פתיחת הליגה".

הרכב משוער, הפועל פתח תקוה: וויליאם אמאמו; איאד חוטבא, עמנואל מתיאס, דניאל אדו, עמירן שקלים; רפי דהאן, גיא צרפתי, ג'וניור ויסה, גיא דיין; דודו ביטון, אוהד קדוסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully