וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורונטו: פדרר ניצח את דג'וקוביץ' ויפגוש את מארי בגמר

השוויצרי ניצח 1:6, 6:3, 5:7, יחזור למקום השני בעולם אחרי חודש וחצי וישחק בגמר מול הבריטי שניצח 3:6, 4:6 את נדאל

האם רוג'ר פדדר מתחיל סוף סוף לחזור לעצמו? מי שצפה בו הלילה (בין שבת לראשון) ולאורך כל טורניר המאסטרס בטורונטו יתקשה להאמין שמדובר באותו טניסאי שרק לפני חודש וחצי נפרד מהבמה שהייתה לו בית - המגרש המרכזי בווימבלדון - כבר ברבע הגמר אחרי הצגת טניס בינוני ובעיקר שפת גוף אדישה. השוויצרי, שאותה הדחה עלתה לו בירידה למקום השלישי בעולם לראשונה מזה שבע שנים, ניצח הלילה את נובאק דג'וקוביץ', שהחליף איתו מקומות אחרי אותו גרנד סלאם, בתוצאה 1:6, 6:3, 5:7.

לפדרר, שיחזור אחרי הטורניר למקום השני בעולם, זו בסך הכל העפלה לגמר רביעי השנה, לעומת שבעה אשתקד ושמונה בשנה לפני כן, וראשונה מאז טורניר מדריד לפני שלושה חודשים. בגמר מחכה לשוויצרי, שזכה למופע זיקוקין דינור אחרי המשחק, אנדי מארי הבריטי.

שני הטניסאים הציגו 2:22 שעות של טניס לא יציב במיוחד, אבל עם הרבה מהפכים, מתח וכמה נקודות מדהימות, שגרמו ל-12,500 אלף הצופים באצטדיון "רקסל סנטר" לעמוד על רגליהם ולהריע. פדרר זכה במערכה הראשונה בלי מאמץ מיוחד, לאחר שהשיג שתי שבירות והביס את דג'וקוביץ' 1:6 מהיר. המערכה השנייה נפתחה באופן כמעט זהה והשוויצרי שוב שבר כבר במשחקון ההגשות הראשון של יריבו והוליך 1:2, כשחבטות ההגשה אצלו. אלא שאז נשבר בחזרה והסרבי איזן ל-2:2 ובהמשך המערכה, במצב של 3:4 לטובתו, שבר שוב בדרך ל-3:6.

המערכה השלישית התחילה כמו שתי קודמותיה שפדרר שבר הפעם במשחקון ההגשות השני של דג'וקוביץ' ועלה בעזרת סרבים מדויקים ל-1:4. אלא שדג'וקוביץ' ממש לא אמר נואש וחזר ל-4:4 בעזרת שבירה נוספת. השניים שמרו על ההגשות שלהם במשחקונים הבאים עד שפדרר הצליח לשבור בדיוק ברגע המתאים ולנצח 5:7.

מוקדם יותר, הפתיע אנדי מארי את רפאל נדאל ואפשר לומר גם נקם בו על כך שהדיח אותו מחצי גמר ווימבלדון לעיני הקהל הביתי שלו, כשניצח את השור ממאיורקה 3:6, 4:6 ועלה לגמר טורניר המאסטרס של טורונטו. הסקוטי הציג משחק נמרץ במיוחד במהלך שעה ו-44 הדקות בו שוחק, והצליח לשבור את נדאל שלוש פעמים במהלך המשחק, בו נשבר פעם אחת בלבד.

מארי, שטרם זכה בתואר השנה, ינסה לעשות את זה במקום בו זכה בתואר גם בשנה שעברה ועל המגרשים הקשים הכל כך חביבים עליו. מנגד, רפאל נדאל, שחזר למגרשים חודש וחצי אחרי הזכייה השנייה בווימבלדון, הציג טניס לא מרשים במיוחד לאורך כל הטורניר ויצטרך להרים את הרמה שלו עד לטורניר סינסינטי בשבוע הבא ובטח עד אליפות ארצות הברית הפתוחה שתיפתח ב-31 באוגוסט.

עדכון ראשון: 24:12

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully