וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: בני יהודה ניצחה 0:1 את מכבי פתח תקוה

שער של איליה יברויאן בדקה השביעית העניק לבני יהודה ניצחון חוץ 0:1 על מכבי פתח תקוה, ואת המקום הראשון בבית ג'

בני יהודה עשתה צעד חשוב בקרב על ראשות בית ג' בגביע הטוטו, כשניצחה הערב (שבת) 0:1 במשחק החוץ באצטדיון וינטר את מכבי פתח תקוה במסגרת המחזור השלישי של המפעל. הקבוצה של פרדי דוד הגיעה עם מאזן מושלם אחרי הניצחונות על הפועל רמת גן והפועל פתח תקוה, אך הפעם נכנעה לשער מוקדם של איליה יברויאן כבר בדקה השביעית ובהמשך גם איבדה את סבסטיאן סנסוני שנפצע. לבני יהודה כעת שבע נקודות בראשות הבית ולמכבי פתח תקוה שש במקום השני.

בני יהודה לא חיכתה זמן רב מדי כדי לעלות ליתרון. כבר בדקה השביעית קסטוטיס איבשקביצ'יוס שלח כדור לתוך הרחבה, הגנת פתח תקוה התקשתה להרחיק ואיליה יברויאן עט על המציאה ובעט פנימה. 0:1 לבני יהודה בדקה השביעית. המלאבסים, עם ג'ו ביזרה ועומר גולן בינתיים ביציע, חיפשו את השוויון וכמעט מצאו, כשבדקה ה-31 הפציץ מרואן קבהא ממרחק ודלה איינוגבה הדף לקרן.

פרדי דוד ניסה לרענן את החלק הקדמי עם כניסתם לאחר ההפסקה של מיכאל זנדברג ונבוישה מרינקוביץ', אבל בחלוף תשע דקות נאלץ להוציא את העוגן שלו במרכז השדה, סבסטיאן סנסוני, שנפצע בראשו ופונה מהמגרש. יוסי אופיר, שהחליף את הקשר הצרפתי, כמעט השווה בדקה ה-77, אך הנגיחה שלו חמקה החוצה.

הרכב מכבי פתח תקוה: איבן מאנצה, אורי אוזן, מוראד מגמאדוב, ניצן דמארי, אלירן דנין, רועי בקל (מיכאל זנדברג, 46), סבסטיאן סנסוני (יוסי אופיר, 54), מרואן קבהא, דני פרדה (נבוישה מרינקוביץ', 46), דובב גבאי, טל בן חיים (רוביל סרסור, 61).

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, עוז ראלי, איבן גארידו, אביב חדד, כפיר אדרי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, חסן אבו זייד (טל משען, 85), עמרי אפק (לירוי צעירי, 61), שלו מנשה (ג'ורג' אמסיס, 88), אסי בלדוט (סיניסה ליניץ', 68), איליה יברויאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully