וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודג'סון: "בכל ליגה תמיד יש הפתעות"

מאמן ליברפול ינסה לפתוח עם ניצחון על ארסנל (א', 18:00, ספורט 1), טורס כנראה יעלה מהספסל. פברגאס וואן פרסי ינוחו

לראשונה זה שש שנים, ליברפול פותחת עונה במשחק בית, בתקווה שהפעם המחזור הראשון לא יסתיים בהפסד כמו בשנה שעברה לטוטנהאם. הקבוצה של רוי הודג'סון נפגשת עם לונדונית אחרת, ארסנל (ראשון, 18:00, שידור ישיר בספורט 1), ששחקניה רוצים להעניק למנג'ר ארסן ונגר מתנה ראויה לכבוד הארכת חוזהו במועדון. הצרפתי חתם בשבת על חוזה לשלוש שנים וקיבל קרדיט נוסף על העבודה שלו בארסנל בשנים האחרונות.

לשתי הקבוצות יש רושם לתקן מהעונה שעברה, כשליברפול אכזבה עם מקום שביעי וכישלון בכל המסגרות, מה שהוביל לפרידה מרפא בניטז, בעוד ארסנל סיימה עוד עונה ללא תואר ולפחות התנחמה במקום השלישי והכרטיס לליגת האלופות. אם ליברפול תנצח, זה יהיה ניצחונה ה-2,000 בליגה, מה שבוודאי מגביר את המוטיבציה של שחקניו של הודג'סון, שינסה לחגוג את הבכורה שלו בקבוצה גדולה באנגליה כמו שצריך.

הבשורה המשמחת מבחינת ליברפול היא ההערכה שפרננדו טורס, שנפצע במונדיאל, התגבר על הפציעה שלו והודג'סון עשוי להשתמש בו מהספסל. חאבייר מסצ'ראנו, שהדיווחים על עזיבה קרובה שלו רק מתגברים על רקע ההחתמה של כריסטיאן פולסן, אמור לשחק. "תמיד יש ציפיות", הבהיר הודג'סון בן ה-62 שנרגש לקראת משחקו הראשון בליגה בליברפול. "בכל ליגה כל שנה יש הפתעות. הרגשתי לחץ במשך 35 שנים ואני חושב שזה חלק מהעבודה".

בארסנל עדיין מאפשרים לססק פברגאס ורובין ואן פרסי לנוח מהמונדיאל כדי שיגיעו כשירים למחזורים הבאים, אבל ההחתמות החדשות של ונגר, מרואן שמאק, החלוץ המוכשר שהגיע מבורדו, ולורן קושינלי, הבלם שצורף מלוריין, אמורים לפתוח. "יש לי מוטיבציה כמו תמיד, אם לא יותר", הבהיר ונגר לקראת המשחק. "קיבלתי את האמון של ההנהלה ואני מקווה בשביל האוהדים ובשביל השחקנים להצליח. אני מרגיש את האנרגיה ואת הצורך לסחוב את הקבוצה קדימה ולנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully