וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוחיון: "עונה מוצלחת תהיה להגיע לאירופה"

14.8.2010 / 16:23

קשר אשדוד מכוון גבוה רגע לפני גביע הטוטו מול בית"ר ירושלים, בו תנסה קבוצתו להישאר מושלמת (20:50, ספורט5+ לייב)

מ.ס. אשדוד, שתארח מחר את בית"ר ירושלים במסגרת המחזור השלישי בגביע הטוטו, תנסה להמשיך את רצף הניצחונות במפעל. האשדודים מגיעים להתמודדות עם מאזן מושלם של שני ניצחונות בשני המשחקים הראשונים וכשהם ממוקמים בראש טבלת בית ד'. במועדון מייחסים חשיבות רבה למשחק, שכן ניצחון נגד הירושלמים ייתן הרבה מאוד ביטחון לשחקנים לקראת המשחק בשבוע הבא נגד הפועל עכו בפתיחת ליגת העל.

המאמן ג'ון גרגורי צפוי להמשיך עם אותו הרכב שפתח בשבועיים האחרונים כאשר השוער אופיר מרציאנו ימשיך לפתוח בין הקורות וזאת לאחר שהשוער הראשון, הקרואטי דראגן סטויקיץ', התאושש אמנם ממחלה אבל עדיין לא נמצא בכושר משחק מלא. עופר ורטה הצעיר צפוי להמשיך לקבל קרדיט בעמדת המגן הימני כאשר הבלם הניגרי אפא אמברוז שמשחק על תקן נבחן והרשים עד כה את הצוות המקצועי יפתח לצידו של כריסטיאן גונזאלס במרכז ההגנה. הקפטן משה אוחיון יפתח כרגיל במרכז הקישור לצידם של ניר ביטון וסטפן קינג כאשר עידן שדה ועידן שריקי ישלימו את החולייה הקידמית לצידו של דמיטאר מקרייב.

"תמיד מרגש לפתוח עונה, אני מקווה שתהיה לנו עונה מוצלחת", אמר הקפטן אוחיון שכבר מביט אל עבר פתיחת ליגת העל. "מקווה שתהיה לנו עונה עם קבוצה טובה ושערים יפים, אני מאחל לנו עונה בלי טעויות. מבחינת אשדוד עונה מוצלחת תהיה מקום אחד לפחות גבוה יותר מהעונה שעברה, אולי אפילו אירופה. הרבה קבוצות התחזקו העונה ואני חושב שיש באשדוד קבוצה טובה עם מאמן חדש שמביא רוח חדשה ואני מאמין שנצליח לעלות מקום אחד משנה שעברה".

אוחיון גם סיפר בשבחי האקדמיה המפוארת שהוקמה באשדוד העונה: "האקדמיה זה דבר נפלא באשדוד, היו כמה אנשים שהגיעו והתרשמו לטובה. אני מאמין שכולם יבואו ויראו מה ג'קי בנה, השחקנים מרגישים שם טוב מאוד ונהנים, זה הכי חשוב ואני מקווה שזה יביא לנו ניצחונות והצלחות".

הרכב משוער: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, כריסטיאן גונזאלס, אפא אמברוז, רחמים צ'קול, ניר ביטון, סטפן קינג, משה אוחיון, עידן שדה, עידן שריקי, דמיטאר מקרייב.

מלמיליאן מחפש ניצחון ראשון

לאחר שתי תוצאות תיקו רצופות, בית"ר ירושלים מחפשת ניצחון ראשון בעידן אורי מלמיליאן כשתתארח מחר באשדוד. הצהובים יגיעו מחוזקים בשלושה שחקני רכש חדשים - סטיבן כהן, סרג' איילי וליאור ראובן, אלא שהראשון מורחק עקב החוזה הכפול שלו בהפועל רעננה אשתקד ולא יעמוד לרשות מלמיליאן. איילי צפוי לפתוח בהרכב כחלוץ חוץ במקומו של טל משעלי הצעיר, כשליאור ראובן צפוי לחכות להזדמנות על הספסל.

פרט לכך מלמיליאן יקבל בחזרה גם את תומר בן יוסף ששב מהרחקה ויפתח בהרכב לצד שמעון גרשון. אבי ריקן צפוי לחזור לעמדת המגן השמאלי, לאחר שבשבועיים האחרונים היו אלה אביתר ברוכיאן ועידן טל שמילאו את התפקיד. פרט לכך לא צפויים שינויים בהרכב של מספר 8 האגדי, כשחן עזריאל עדיין פצוע ומחוץ לסגל. אבירם ברוכיאן ממשיך בהתאוששות מפציעתו ויהיה שוב בסגל, כשהוא צפוי לעלות עם תחילת המחצית השנייה כדי להכנס לכושר לקראת הליגה.

הרכב משוער: אריאל הרוש, כריסטיאן אלברז, תומר בן יוסף, שמעון גרשון, אבי ריקן, קובי מויאל, עידן טל, דריו פרננדז, צחי אליחן, עמית בן שושן, סרג' איילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully