וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: 90 דקות לארבייטמן בניצחון על יופן

החלוץ היה שותף ל-1:2 על גנט הבלגית, גרשון וגולן לא שותפו במשחקי קבוצותיהם. רוני לוי הפסיד ברומניה לאונ' קלוז' 1:0

הפרמיירליג הסקוטית יצאה היום (שבת) לדרך וכבר במחזור הראשון הזדמן מפגש ישיר בין שני הנציגים הישראלים בליגה - כשאינברנס של גיל בלומנשטיין אירחה את סלטיק של בירם כיאל. שני הישראלים פתחו על הספסל במשחק בו ניצחה סלטיק 0:1. בלומנשטיין רשם דקות ראשונות כמחליף, בעוד כיאל שלא שותף ימשיך לחכות לבכורה שלו במדי סגנית האלופה הסקוטית.

אינברנס, העולה החדשה, החזיקה מעמד במשך 56 דקות מול היתרון האיכותי של האורחים עד שפטריק מק'קורט שם קץ להחמצות, עבר שלושה שחקנים ובעט כדור שטוח לפינה. בדקה ה-62 שלח המאמן טרי בוצ'ר את בלומנשטיין למגרש, אך הבכורה שלו החלוץ בן ה-20 נמשכה 16 דקות בלבד. בלומנשטיין נפצע והוחלף בדקה ה-78 על ידי דייויד פרוקטור.

עד לסיום המשיכה סלטיק להיות הקבוצה הטובה במגרש והייתה קרובה לכיבוש שערים נוספים. אינברנס, אחת המועמדות העיקריות לירידה לליגת המשנה, תנסה להשיג את הנקודות במשחקים מול יריבות נוחות יותר.

*** בבלגיה, שלומי ארבייטמן שיחק 90 דקות בניצחון של גנט 1:2 על יופן, העולה החדשה, שכבר הובילה בדקה ה-24, אבל אלימאן קוליבאלי (54) ושער עצמי של פזיל קוקבאס (82) סידרו לקבוצתו של הישראלי שלוש נקודות בדרך לניצחון שני העונה ולמקום החמישי.

*** רמי גרשון לא שותף בניצחון קורטרייק 0:2 על סינט טרוידן. ביום ראשון ייערך הדרבי הישראלי בין גנק של אליניב ברדה לשרלרואה, בה משחק איתן טיבי.

*** עומר גולן, שמעמדו לא יציב בלוקרן, לא נטל חלק ב-3:3 של קבוצתו נגד סטנדארד ליאז'. לוקרן כבר הובילה 0:2, אבל ספגה שלושה שערים בתוך שלוש דקות, אך קאטוקו צ'ימנגה הציל את הקבוצה עם שער משווה בדקה ה-88. אחרי שלושה משחקים, לוקרן עדיין ללא ניצחון עם מאזן של שתי תוצאות תיקו והפסד.

*** רומניה: רוני לוי ואוניראה אורזיצ'ני המשיכו את התקופה הרעה, עם הפסד ביתי 1:0 לאוניברסיטטה קלוז'. סגנית האלופה, שמצבה הכלכלי הוא בכי רע, לא הצליחה גם במחזור הרביעי לכבוש שער ראשון העונה וכעת במאזנה שתי נקודות בלבד (שתי תוצאות תיקו מאופסות ושני הפסדים של 1:0). אפשר להוסיף גם את שני המשחקים מול זניט סנט פטרסבורג שגם בהם אוניראה לא כבשה, כדי להבין את גודל המשבר. האורחים ניצלו זאת כדי להשיג ניצחון ראשון משער של ולנטין למנארו כבר בדקה השלישית.

עדכון ראשון: 16:12

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully