וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: מכבי נתניה ניצחה 1:2 את בני סכנין

הצהובים של ראובן עטר השיגו ניצחון שני ברציפות, שבוע אחרי תוצאה זהה מול הפועל ת"א. שחקני הבית, בן הרוש ודגני, כבשו

בלתי אפשרי עדיין להסיק מסקנות, אבל נראה שאמנם מכבי נתניה לא תהיה קבוצת צמרת העונה, אבל יכול מאוד להיות שגם הנבואות השחורות שניתנו לקבוצה של ראובן עטר היו קצת מוקדמות. שבוע לאחר שניצחה את הפועל תל אביב 1:2 במחזור השני, המשיכה היום (שבת) נתניה בתנופה וניצחה 1:2 את בני סכנין במחזור השלישי של גביע הטוטו ועלתה למקום הראשון בבית ב' לאחר סיבוב המשחקים הראשון. חשוב לזכור שבמצבה הכלכלי של נתניה, גביע הטוטו הופך למשמעותי ובטח ובטח ההכנסות שעשוי המפעל להניב.

הצהובים של עטר פתחו טוב את המשחק וכבשו פעמיים כבר אחרי 18 דקות. הראשון הגיע בדקה התשיעית כשקרן של עומר פרץ נחתה בדיוק על ראשו של עמרי בן הרוש, שנגח פנימה. השני הגיע כעבור תשע דקות נוספות ובמהלך קבוצתי יפה שהסתיים במסירה של אופיר עמרם לקפטן אוראל דגני, שבעט חזק ופנימה. המשך המשחק התנהל באווירה נוחה ובמרכז השדה כששתי הקבוצות מתקשות לייצר מצבים ושני המאמנים מבצעים מספר חילופים. השינוי הגיע בדקה ה-70 כשמהלך יפה של זאהורה הסתיים רק ברשת של נתניה וצימק ל-1:2. רק שלוש דקות חלפו וסכנין כמעט השוותה, אך הבעיטה של זבידאת נעצרה במשקוף.

נתניה בהחלט יכולה לשאוב עידוד מהניצחון השני ברציפות לקראת משחק הפתיחה בליגה מול בית"ר ירושלים בעוד שבוע. מהצד השני, כבר ברור שלמאמן החדש חיים לוי מחכה עוד הרבה עבודה לקראת דרבי הצפון מול עירוני קרית שמונה במחזור הראשון בשבוע הבא. לבצע הרבה שינויים עד אז הוא כמובן לא יספיק, אבל לפעמים גם השינוי המנטלי יכול להספיק. מה עוד שזאהורה, אותו לא רצה המאמן הקודם יובל נעים, כבש שער מרשים במיוחד ואולי בכל זאת טמון בו פוטנציאל.

מהלך המשחק

דקה 8: חאלד חלאילה פרץ מהאגף ויישר לקאסום, שבעט חזק אך לא מצא את המסגרת.

דקה 9: גול! פרץ הגביה קרן לראשו של בן הרוש, שנגח פנימה. 0:1 מהיר למכבי נתניה.

דקה 18: גול! עמרם היתל בהגנת סכנין, מסר לדגני שבנגיעה מהאגף בעט כדור חזק לפינה והכניע את כהן. 0:2 למכבי נתניה.

דקה 70: גול! זאהורה שובר את השממה. החלוץ, שהפך לשחקן המריבה בשבוע האחרון, קיבל כדור רוחב, עצר על חזה ושלח כדור חזק לרשת. 1:2 למכבי נתניה.

דקה 73: זבידאת פרץ לרחבה לאחר שעבר כמה שחקנים ושיחרר כדור חזק שנעצר רק במשקוף של אריאס.

דקה 83: מוגרבי פרץ באגף ויישר למרכז, סבע פיספס את הכדור אך כך גם כהן. הכדור הגיע לאבו רוקון, שמול שער ריק לחלוטין בעט החוצה.

הרכב מכבי נתניה: קרלוס אריאס, טל מעבי, עומרי בן הרוש, ליאוניד קרופניק (עדי נמני, 46), אוראל דגני, קובי דג'אני, אופיר עמרם (חן עזרא, 65), עומר פרץ, דלה ימפולסקי (פיראס מוגרבי, 79), אחמד סבע, גאגה צ'חטיאני (חסיב אבו רוקון, 65).

הרכב בני סכנין: מאיר כהן, הלאל חלאיילה (דריו זאהורה, 46), יאיא פטי, טל חן (עובדה זבידאת, 46), מהראן אבו ריא, חיים בנון, חאלד חלאיילה (באסם גנאים, 79), נסטיה צ'ה, חאמד גנאים (לירן כהן, 69), אחמד קאסום, כריסטיאן דנלאקי (יונוץ צ'ירצ'יו, 59)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully