וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: מכבי חיפה הביסה 0:3 את הפועל חיפה

למרות הניצחון בדרבי, הירוקים מבינים ששום דבר לא יהיה דומה למשחק מול מכבי תל אביב בשבוע הבא. דבאלישווילי (48, פנדל), יניב קטן (62) ותומר חמד (74) פירקו את הקבוצה של ניצן שירזי, שסיימה בעשרה שחקנים אחרי שחנן ממן הורחק (55)

זה אמנם רק גביע הטוטו, אבל מכבי חיפה יכולה היום (שבת) סוף סוף קצת לחייך. אף אחד לא יכול לדבר על יציאה מהמשבר לאחר ההדחה מאירופה, אבל הירוקים השיגו ניצחון מעודד 0:3 בדרבי היוקרתי נגד הפועל. אחרי התקרית בין אלישע לוי ליניב קטן ועל רקע הדברים הקשים שאמר השבוע הנשיא יעקב שחר, במכבי חיפה קיוו השבוע בסך הכל להגיע במצב רוח נורמלי למחזור פתיחת העונה בשבוע הבא מול מכבי תל אביב. הפועל לא הייתה יריב שווה לירוקים, ונכנעה בלי מאבק במחצית השנייה בדרך למקום הראשון של בית א'.

ולדימיר דבאלישווילי שחקן מכבי חיפה (אמצע) חוגג עם איל גולסה (ימין). אדריאן הרבשטיין
שיחרר את הניצרה. דבאלישווילי חוגג את השער הראשון במשחק/אדריאן הרבשטיין

המשחק של הירוקים היה רע מאוד במחצית הראשונה. מעט מאוד הזדמנויות ייצרו שתי הקבוצות, כשבהפועל מה שבלט בעיקר היה המשחק האגרסיבי שעלה לה בהמשך גם בהרחקה. ולדימיר דבאלישווילי הופל ברחבה בדקה ה-48 ובעט בעצמו את הפנדל שהעלה את סגנית האלופה ליתרון 0:1. אחרי שחנן ממן מהפועל הורחק (55), הפועל כלל לא שיחקה ואיפשרה לירוקים ליזום.

זה המשיך עם שער מצוין של יניב קטן, שבדרך כלל לא רגיל לכבוש, אבל מול האין הגנה של הפועל גם הוא הרשה לעצמו להצטרף לגאורגי. תומר חמד, שעלה כמחליף, היה השלישי שהיה חתום על מסכת השערים אחרי שכבש שער מצוין בנגיחה. במכבי חיפה יודעים שהיכולת הערב רחוקה מלהספיק, אבל מבחינה מוראלית זה בוודאי אמור לעזור לצורך ההתאוששות. בהפועל, לעומת זאת, העבודה עוד רבה מאוד מכיוון שעל פי היכולת הנוכחית, שחקניו של ניצן שירזי הולכים לשחזר את מאבקי ההישרדות מהעונה שעברה.

מהלך המשחק

דקה 4 - כניסה חזקה של עידן וייצמן באדריאן סילבה, קשרה של מכבי חיפה, הביאה להנפת כרטיס צהוב ראשון של לירן ליאני כלפי שחקנה של הפועל.

דקה 6 - טברטקו קאלה ניסה להוציא כדור פשוט, שיצא רע מאוד מהידיים שלו והגיע למוחמד גדיר, שניסה לבעוט, אבל הכדור שלו יוצא לקרן למזלה של הפועל.

דקה 10 - המשחק המשיך להתחמם ואחרי כניסה של חנן ממן בולדימיר דבאלישווילי, הגאורגי התפרץ אל עבר ממן, והשניים זכו לכרטיסים צהובים.

דקה 34 - אחרי דקות מתות ארוכות, הכדור הגיע להזדמנות הראשונה הממשית של הפועל כשממן קיבל כדור שהגיע מסשה סטויאנוביץ', שנאבק עם מסיללה, ומול שער חשוף הוא בעט מקרוב החוצה ברשלנות.

דקה 37 - גם מכבי הגיעה למצב הראשון כשגולסה השאיר עקב מצוין לג'ון קולמה, שהצטרף למשחק ההתקפה, אבל הכדור שלו מהאוויר פספס מעט את השער.

דקה 47 - יציאה רעה של קאלה הובילה להשתלטות של דבאלישווילי ברחבה, אייל טרטצקי לא לקח סיכונים והכשיל אותו ברחבה. ליאני לא היסס וסימן על הנקודה הלבנה.

דקה 48 - גול! דבאלישווילי עצמו קיבל את הזכות לבעוט, והגאורגי שלח כדור לפינה השמאלית, והבקיע 0:1 למכבי.

דקה 53 - יניב קטן הכניס כדור עומק לגדיר, שבעט מ-10 מטר אלכסונית החוצה.

דקה 55 - עבירה גסה של ממן שנכנס לרגליים של עלי עוסמאן הביאה את ליאני להניף את האדום לשחקן הפועל חיפה, שהשאיר את קבוצתו בעשרה שחקנים.

דקה 62 - גול! דבאלישווילי השאיר כדור מצוין ליניב קטן, שבהזדמנות הראשונה שלו במשחק שלח לפינה השמאלית הרחוקה והבקיע, 0:2 למכבי חיפה.

דקה 74 - גול! עלי עוסמאן הרים כדור מצוין מאגף ימין היישר אל הראש של תומר חמד, שנכנס כמחליף, והכדור נכנס פנימה, 0:3 למכבי חיפה.

הרכב מכבי חיפה: אמיר אדרי, עלי עוסמאן (אייל משומר 80), איגנסיו קאנוטו, שי מימון, פיטר מסיללה (טאלב טואטחה 76), ג'ון קולמה (גוסטבו בוקולי 60), אייל גולסה, אדריאן סילבה, יניב קטן (אלכסנדר זהבי 81), מוחמד גדיר, ולדימיר דבאלישווילי (תומר חמד 68).

הרכב הפועל חיפה: טברטקו קאלה, עומר ורד, סביטי ליפנייה, גולן חרמון, אייל טרטצקי (שרון לוי 81), יוסי דורה, עידן וייצמן (רן אבוקרט 46), גל אראל (אמיר אבו ניל 46), סשה סטויאנוביץ' (ניקולה גרוביישיץ' 60), חנן ממן, עדן בן בסט.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully