וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד בקהאם, כריסטיאנו רונאלדו, רוברט גרין

אברהם גרנט מקווה שהשוער שלו יידע לנתב את הכישלון במונדיאל לעונה גדולה ומתכונן: "עבורי, הצלחה היא מסע ולא מטרה"

אנגליה כולה עדיין מנסה להתאושש מהכישלון בגביע העולמי, אך עבור רוברט גרין, מונדיאל 2010 ייזכר כטראומתי במיוחד. שוער ווסטהאם ספג שער אומלל במשחק במשחק הפתיחה של אנגליה (1:1 עם ארצות הברית) ואיבד את מקומו בהרכב לדייויד ג'יימס. בקיץ, נפוצו לא מעט שמועות לגבי מעמדו של גרין באפטון פארק, אך השוער נשאר במועדון ומאמנו החדש, אברהם גרנט, נותן בו אמון מוחלט.

המאמן הישראלי מצא דוגמאות לשחקנים שאכזבו במונדיאל, אך המשיכו לעונה נפלאה מבחינה אישית. "אני זוכר את דייויד בקהאם אחרי מונדיאל 1998. זו הייתה השנה הטובה ביותר שלו למרות שהאוהדים לא קיבלו אותו יפה. אני זוכר גם את כריסטיאנו רונאלדו ב-2006. בשום מגרש לא אהבו אותו, אבל גם עבורו זו הייתה העונה הטובה ביותר. אני מקווה שבמקרה של גרין זה יהיה דומה. כל שחקן צריך לענות לביקורת במגרש. זה טוב בשבילו להמשיך הלאה".

גרין עצמו לא זומן למשחק הידידות מול הונגריה (1:2), אבל גרנט מאמין שהשוער שלו ישוב ללבוש את מדי הנבחרת: "אני עובד איתו כבר שישה שבועות ואני יכול להגיד שרוברט הוא שוער נהדר. יש לו יכולות גבוהות ואני מאמין שהוא ישחק עוד הרבה פעמים בנבחרת".

גרנט, גרין ו-ווסטהאם יפתחו הערב (שבת, 17:00) את העונה במשחק עם אסטון וילה. המאמן הישראלי, שלמד היטב את ההיסטוריה של הפטישים, טען כי המטרה שלו היא להציג כדורגל אטרקטיבי כמו בימי המנג'ר רון גרינווד, שהוביל את ווסטהאם להצלחה בשנות ה-60. "המשאבים שלנו מאוד מוגבלים. לא יכולנו להביא שחקנים יקרים, אבל נעשה עבודה טובה עם מה שיש", אמר גרנט.

"אני אוהב את המסורת של המועדון. אני מאמין בכדורגל של רון גרינווד, שניסה לשנות את סגנון הכדורגל האנגלי. ברור שהתוצאות חשובות, אבל גם סגנון המשחק. עבורי הצלחה היא מסע ולא מטרה. המסע שלנו מתחיל במשחק עם אסטון וילה", סיכם הישראלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully