וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורונטו: פדרר נקם בברדיך

השוויצרי ביצע קאמבק מדהים וגמל לצ'כי, שהדיח אותו בווימבלדון. יפגוש את דג'וקוביץ' בחצי הגמר. גם נדאל ומארי עלו

פעמיים השנה הפסיד רוג'ר פדרר לתומאס ברדיך הצ'כי, כולל הדחה כואבת ברבע גמר ווימבלדון. הלילה (בין שישי לשבת) הגיעה הנקמה. השוויצרי גבר על הצ'כי 3:6, 7:5, 6:7 ועלה לחצי גמר טורניר טורונטו. "טוב לעצור אותו. זה ניצחון שטוב לביטחון שלי", אמר פדרר. פדרר שבר במשחקון השישי של המערכה הראשונה וטייל לניצחון. במערכה השנייה, בפיגור 6:5, ביצע השוויצרי שגיאה כפולה נדירה והפסיד במערכה. ברדיך נראה בדרך לניצחון כשהוביל 2:5 במערכה השלישית, אבל פדרר חזר וניצח בשובר השוויון.

בחצי הגמר יפגוש השוויצרי את נובאק דג'וקוביץ' שניצח 2:6, 3:6 את זקרמי שארדי הצרפתי, במשחק שארך 72 דקות בלבד. חצי הגמר השני יפגיש את רפאל נדאל ואנדי מארי. נדאל, שזכה בטורונטו פעמיים בקריירה, גבר 6:3, 3:6, 4:6 על פיליפ קולשרייבר הגרמני. מארי עצר את הדהירה של דויד נלבנדיאן עם 2:6, 2:6 תוך 69 דקות. כך קיבלנו חצאי גמר מרתקים בהשתתפות ארבעת המדורגים המובילים.

אצל הנשים, קים קלייסטרס, המדורגת הבכירה ששרדה בסינסינטי, העפילה לחצי הגמר לאחר ניצחון 6:7, 4:6 על פלביה פאנטה. יריבתה הבאה תהיה אנה איבנוביץ' שלא התקשתה מול אקגול אמנמורדובה מאוזבקיסטן עם 1:6, 3:6. בחצי הגמר השני יתקיים דרבי רוסי בין מריה שראפובה (1:6, 4:6 על מריון ברטולי) לאנסטסיה פבליוצ'נקובה (5:7, 6:3, 1:6 על יונינה וויקמאייר), שכזכור הדיחה גם את שחר פאר בשמינית הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully