וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: ריאל מדריד גברה על באיירן מינכן 2:4 בפנדלים

שתי הקבוצות לא הרשימו, ואחרי 0:0 בתום 90 דקות הצטיין קסיאס, במשחק הוקרה לבקנבאואר. אינטר ניצחה את יובה 0:1

69 אלף צופים מילאו הערב (שישי) את האליאנץ ארינה כדי למחוא כפיים בפעם האחרונה לפרנץ בקנבאואר, שחקן, מאמן ונשיא באיירן מינכן, במשחק ראווה שנערך לכבודו. אוקיי, אז היתה סיבה נוספת לכך שעשרות אלפי צופים נהרו לאצטדיון המפואר שבמינכן: כדי לראות את קבוצתם עורכת הכנה נוספת לקראת פתיחת הבונדסליגה בעונה הבאה, כאשר היריבה היתה לא אחרת מאשר ריאל מדריד הגדולה, במשחק שהבטיח הרבה אך קיים 0:0 כעבור 90 דקות. הקבוצות הלכו לבעיטות הכרעה מהנקודה הלבנה, שם ניצחו הבלאנקוס 2:4.

ז'וזה מוריניו העלה את הרכש החדש שלו, ריקרדו קרבאליו, במרכז ההגנה, בעוד שלושה שחקני רכש נוספים - סרחיו קנאלאס, סאמי חדירה ופדרו לאון, פתחו בקישור. עם זאת, דווקא באיירן היתה מסוכנת יותר במחצית הראשונה, וכבר בדקה השביעית היא קיבלה הזדמנות מצוינת לעלות ליתרון. פרנק ריברי הוכשל על ידי סרחיו ראמוס ברחבה, אלא שאת הפנדל של הולגר באדשטובר הצעיר הצליח איקר קסיאס להדוף. המשך המחצית היתה די דומה: המארחים איימו, קסיאס הציל ושוב ושוב.

במחצית השניה ערכו מוריניו ולואיס ואן חאל שלל חילופים, כאשר קארים בנזמה, רפאל ואן דר וארט וגונזאלו היגוואין הצטרפו לכריסטיאנו רונאלדו בחלק הקדמי, אלא שריאל עדיין לא הצליחה להגיע להזדמנויות של ממש עד הדקה ה-77, כאשר הגבהה מצוינת של בנזמה מצאה את ראשו של הכוכב הפורטוגלי, אך תומאס קראפט הדף היטב לקרן. משם והלאה לא ראינו שום דבר מעניין, כאשר בדו-קרב הפנדלים שוב הראה קסיאס כמה טוב הוא, כשהציל פנדלים של חמיט אלטינטופ ואדסון ברפאייד, והניצחון הלך עם הספרדים.

ותודה למכבי

* גם באיטליה שיחקו הערב כדורגל, כאשר שם היה מדובר ב"גביע טרופאו", שמפגיש את יובנטוס, אינטר ומילאן למשחקים בני 45 דקות כל אחד. המשחק הראשון של הערב הביא לכר הדשא את האלופה והגברת הזקנה, כאשר שער בודד ומצוין של ווסלי סניידר בדקה ה-24 קבע 0:1 לחבורה של רפא בניטז, ששמרה על היתרון עד הסיום.

יובנטוס נוצחה גם במשחק השני, 2:4 בפנדלים על ידי מילאן. רונאלדיניו כבש לרוסונרי בדקה ה-21, אך דייגו איזן כעבור 13 דקות. סימונה פפה ואמאורי החמיצו מהנקודה בדו קרב הפנדלים. אינטר היא זו שזכתה בטורניר לאחר 2:3 בפנדלים על מילאן. שתי הקבוצות לא כבשו ב-45 הדקות. רונאלדיניו היה זה ששלח את הפנדל המכריע למשקוף.


* אז מה אתם אומרים, אולימפיאקוס כבר התאוששה מטראומת מכבי תל אביב? אם לשפוט על פי ההצגה של האלופה היוונית הערב, נדמה שכן. היוונים מחצו את רומא 1:5 (!), הודות לשערים של אריאל איבגאזה (6), דודו (52), קוסטס מיטרוגלו (61), יואניס פצאצידיס (79) ואריסטידס סוילאידיס (84). ג'רמי מנז הצרפתי רק צימק (12) לרומאים ההמומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully