וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיפן: "בוסטון היא הקבוצה הטובה במזרח"

שחקן העבר הוצג בהיכל התהילה ועקץ את מיאמי: "הם לא ישברו את שיא הנצחונות". גם מלון, באס והדרים טים של 92' קיבלו כבוד

היכל התהילה של הכדורסל האמריקאי קיבל הלילה (שישי) כמה שמות חדשים ומכובדים, כאשר הציג לראווה את מחזור 2010. שחקני העבר שקיבלו את הכבוד היו סקוטי פיפן (שש אליפויות, שבע הופעות באולסטאר), קארל מלון (0 אליפויות, אך 13 הופעות באולסטאר ומקום שני ברשימת הקלעים של כל הזמנים), דניס ג'ונסון (3 אליפויות, 5 הופעות באולסטאר), גאס ג'ונסון (אליפות אחת, 5 הופעות באולסטאר), מסיאל פריירה (אחד הכדורסלנים הגדולים בהיסטוריה של ברזיל ודרום אמריקה) וסינתיה קופר (4 אליפויות WNBA).

כמו כן, נכנסו להיכל התהילה גם נבחרת ארצות הברית לאולימפיאדת 1992 - נבחרת הדרים טים המקורית, וזו שתיזכר ככל הנראה לעד כנבחרת הטובה בהיסטוריית הכדורסל, לאחר שדרסה את ברצלונה עם הפרש ממוצע של 43 נקודות. גם הנבחרת האמריקאית לאולימפיאדת 1960 קיבלה את הכבוד, וכך גם בוב הארלי (מאמנה המיתולוגי של מכללת סנט אנתוני) וג'רי באס (הבעלים של הלייקרס, תשע אליפויות).

צ'ארלס בארקלי, שנמנה על אותה נבחרת אמריקאית גדולה של '92, התכבד לדבר בשם חבריו. "קל לשבת ולהגיד - 'אנחנו הולכים לנצח כל משחק בהפרש של 40 או 50 נקודות', אבל אנחנו ממש הלכנו ועשינו את זה. לא קיבלנו על זה מספיק קרדיט. לשחק ברמה כל כך גבוהה במשך כל הזמן הזה היה פשוט מדהים".

עוד לפני שהוצג פיפן, התייחס אחד הסמול פורוורדים הגדולים בהיסטוריה לדבריו של ג'ף ואן גנדי, לפיהם מיאמי היט הנוכחית תשבור את שיא הנצחונות של שיקגו לעונה (72). "אם הוא רוצה להתערב, הייתי אומר שהם לא ישברו את השיא. אי אפשר לשים הרבה שחקנים מצוינים ביחד, צריך לבנות כימיה. זה עדיין לא מספיק. אני עדיין חושב שבוסטון היא הקבוצה הטובה במזרח, מיאמי צריכה להוכיח את עצמה".

קארל מלון, שנכנס להיכל התהילה כשחקן וכחלק מהדרים טים, תרם את הג'אקט החגיגי אותו קיבל לילד נכה שישב בכסא גלגלים באולם. לאחר מכן, גם הפורוורד האגדי של יוטה התייחס לקבוצת החלומות שנבנתה בפלורידה. "אני הולך עם הלייקרס עד שמישהו ינצח אותם. למיאמי יש יופי של קבוצה, אבל הכל צריך ללכת נכון בשביל שהם יזכו". מלון נשאל על הציוות של לברון, וויד ובוש, ואמר: "ככה הם. בעבר, אנחנו לא היינו עושים את זה, אבל הדברים השתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully