וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייסון גיי קבע את תוצאת השנה ב-100 מטר

האמריקאי שלח מסר לבולט ופאוול הנעדרים עם זמן מצוין של 9.78 שניות בתחרות הדיימונד ליג בלונדון. ולאסיץ' קפצה 2.01 מ'

ליגת הדיימונג ליג הגיעה הערב (שישי) ללונדון, שם נפתחו משחקיה, שיימשכו גם מחר. במוקד, כרגיל, עמדה ריצת 100 מטר לגברים, על אף שיוסאין בולט הודיע כי לא ישתתף יותר במסגרת תחרותית לשארית השנה, ואסאפה פאוול החליט לפרוש מהמירוץ לפני מספר ימים. בהיעדרם של השניים נותר טייסון גיי האמריקאי השם הגדול היחיד בריצה ואכן, האצן האמריקאי המצוין ניצח, ובסטייל.

גיי זינק נהדר מהמסלול הרביעי, פתח פער על חבריו לריצה, ודהר כל הדרך עד קו הסיום, כשעצר את השעון על זמן מצוין של 9.78 שניות - תוצאת השנה, עם שיפור של ארבע מאיות ל-9.82 שקבע אסאפה פאוול מוקדם יותר השנה. יוהאן בלייק, הג'מייקני הצעיר, קבע שיא אישי עם 9.89 מצוין, כאשר ריצ'ארד תומפסון מטרנידד הסתפק במקום השלישי, כשקבע 10.05.

* כהרגלה, חגגה הערב בלאנקה ולאסיץ' הנפלאה ניצחון קליל נוסף במסגרת תחרות הקפיצה לגובה, כאשר עברה גובה של 2.01 מ'. ולאסיץ' זכתה בתחרות כבר אחרי שדילגה מעל 1.91, ולאחר מכן היא ניסתה לתת שואו לקהל. זה נעצר ב-2.04, תוצאת השנה שלה, בה פסלה שלוש פעמים.

* פרסילה לופז-שליפ קבעה זמן נהדר בריצת 100 משוכות לנשים, עם 12.52 שניות שהעניקו לה 14 נקודות נוספות בסבב הדיימונג ליג. עם זאת, לולו ג'ונס, שהגיעה שלישית אחרי שלי פירסון, עדיין מוליכה על האצנית הקנדית בדירוג הכללי.

* בריצת 800 מטרים לגברים זכה אבובאקר קאקי הסודני, כאשר עצר את השעון על זמן של 1:44.38 דקות, בסיום מצוין. אנדרו וויטינג האמריקאי הסתפק בשיא אישי, אך הגיע 16 מאיות מאחורי קאקי, עם זמן של 1:44.56 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully