וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטו לאומית: נס ציונה וכפר סבא עם מאזן מושלם

יוסי אסייג כבש בדקה ה-50 לזכות הקבוצה של רפי כהן מול מכבי ב"ש. כפר סבא גברה 0:2 על מכבי הרצליה בבית ב'

בעוד מרבית עיני הכדורגל הישראלי נשואות למשחקי הדרבי של תל אביב וחיפה, הליגה הלאומית הזכירה לנו אתמול (שישי) כי גם היא משחקת במסגרת גביע הטוטו, כאשר במשחק המאוחר של הערב קיבלנו סוג נוסף של דרבי - דרבי השרון - במהלכו גברה הפועל רעננה 0:1 על הפועל הרצליה, משער ניצחון דרמטי של מיקי סירושטין שלוש דקות בתוך תוספת הזמן.

מי שמוליכה את בית ב' היא הפועל כפר סבא, שהשיגה ניצחון שני כשגברה במשחק החוץ שלה 0:2 על מכבי הרצליה. שתי הקבוצות כמובן חולמות על עלייה לליגת העל בסיום העונה, אך כרגע נראה כי הירוקים של תומר קשטן מוכנים הרבה יותר. אחרי מחצית מאופסת, מצאו האורחים את הרשת. אחמד מרעי כבש ראשון בדקה ה-71 ועומרי רון, שהגיע השבוע מהפועל אשקלון, חגג כבר בבכורה עם שער בדקה ה-87.

בבית ג' הכח עמידר ר"ג, שהפסידה במחזור הראשון לעירוני רמת השרון 1:0, ניצחה באותה תוצאה את מוליכת הבית ערב המחזור, בית"ר שמשון תל אביב. טל שמעיה הבקיע את השער היחיד במשחק בדקה ה-60, והעלה את קבוצתו למקום השלישי בבית, עם משחק עודף.

בשבת עלתה סקציה נס ציונה לראשות בית ד' והפכה לראשונה שמציגה מאזן מושלם בתום שני משחקים, לאחר שגברה 0:1 במגרשה הביתי על מכבי באר שבע, לה היה זה הפסד שני ברציפות. יוסי אסייג, שהבקיע גם בשבוע שעבר בניצחון על בני לוד, כבש את שער הניצחון לזכות נס ציונה בדקה ה-50.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully