וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת - בני יהודה: אסי בלדוט חוזר להרכב

הקפטן, שנכנס כמחליף וכבש נגד הפועל ר"ג, יפתח במקומו של קומולוב (שבת, 20:30). אבי לוזון ביקר באימון המלאבסים

יו"ר ההתאחדות ונשיא מכבי פתח תקוה לשעבר, אבי לוזון, ביקר באימון הקבוצה לקראת המשחק מול בני יהודה במסגרת המחזור השלישי בגביע הטוטו (שבת, 20:30). לוזון לא שוחח עם השחקנים, אבל במועדון היה מי שאמר שנוכחותו עשויה להשפיע לקראת פתיחת הליגה בשבוע הבא. המאמן פרדי דוד שומר עד כה על מאזן מושלם. אחרי הניצחון בדרבי בשבוע שעבר על הפועל פתח תקוה, הוא ינסה להשיג את הניצחון השלישי שלו ברציפות בגביע הטוטו. החלוץ עומר דמארי ימשיך להיעדר גם במשחק מחר מול בני יהודה, אבל בכושר שבו דובב גבאי נמצא, בקבוצה טוענים כי לא מדובר בחסרון משמעותי.

הבלם מורד מגמאדוב החלים כצפוי מפציעה ויפתח במרכז ההגנה לצדו של ניצן דמארי. מיכאל זנדברג, שעדיין לא נמצא בכושר משחק מלא, יפתח על הספסל. מרואן קבהא הצעיר יפתח במרכז הקישור לצדו סבסטיאן סנסוני. נבוישה מרינקוביץ' אמור גם הוא לפתוח בהרכב הראשון, כשדני פרדה עשוי לפתוח על הספסל.

נראה כי דוד מעדיף להמשיך לתרגל את בקל וקבהא בהרכב לקראת משחקי הליגה, משום שאז הם אמורים להוות חלק מהרוטציה שלו. הבלם ג'ו ביזרה, שחתם אתמול בצהריים בקבוצה, יישב מחר ביציע לאור העובדה שהוא אינו נמצא בכושר משחק. ביזארה יכול לשחק על תקן נבחן, אבל בקבוצה מעדיפים שיתחיל להתאמן קודם.

הרכב משוער: איבאן מאנצה; אורי אוזן, מורד מגמאדוב, ניצן דמארי, אלירן דנין; רועי בקל, סבסטיאן סנסוני, מרואן קבהא, נבוישה מרינקוביץ'; דובב גבאי, טל בן חיים.

בני יהודה: בלדוט במקום קומולוב

שחקני בני יהודה ערכו ביום שישי את האימון המסכם לקראת משחק החוץ של הקבוצה נגד מכבי פתח תקווה בוינטר בשבת, במסגרת המחזור השלישי בגביע הטוטו. המאמן דרור קשטן צפוי לבצע שינוי אחד בהרכב לעומת זה שפתח בניצחון 1:3 על הפועל רמת גן בשבוע שעבר, כאשר הקפטן אסי בלדוט, שנכנס כמחליף ואף כבש שער נפלא בבעיטה חופשית, יפתח הפעם בהרכב בצד שמאל של הקישור, על חשבונו של החלוץ הרוסי פאבל קומולוב, שהמריא ביום חמישי בחזרה לליטא.

בשלב זה לא ברור האם קומולוב ישוב ארצה למרות שפרטי חוזהו סוכמו עקרונית לחמש השנים הקרובות. השבוע נתלגעו מספר קשיים במשא ומתן הכספי עם ראשי ז'לגיריס קובנה שמחזיקה בכרטיס השחקן של קומולוב וביומיים האחרונים נראה כי מסיבה שאינה ברורה החלוץ הרוסי עשוי שלא לשוב ארצה ולהישאר בקבוצתו ז'לגיריס קובנה הליטאית. ראשי המועדון הליטאי דרשו במהלך השבוע מהנהלת בני יהודה לקבל בחזרה את החלוץ ששהה כשבועיים בארץ במטרה שיטול חלק במשחק של ז'לגיריס נגד באנגה גראז'דאי במסגרת הליגה הליטאית ביום שישי. ראשי בני יהודה וגם המאמן דרור קשטן רוצים מאוד לראות את קומולוב במדי הזהובים העונה, ועושים כל מאמץ בכדי להוציא את העיסקה לפועל.

על פי האימון המסכם נראה כי הליטאי קסטוטיס איבשקביצ'יוס ימשיך לפתוח לצידו של חסן אבו זייד בקישור האחורי, כאשר שלו מנשה, עומרי אפק ובלדוט ישלימו את חוליית הקישור. איליה יברויאן צפוי לפתוח כחלוץ בודד בחוד.

הקשר הארגנטינאי פדרו גלבאן, שהחלים כמעט לגמרי מהשבר בקרסול, הגביר בימים האחרונים את קצב האימונים אולם הוא לא יכלל בסגל. בצוות המקצועי לא ימהרו להחזיר את גלבאן לכר הדשא, על מנת לא לסכן את בריאותו. בשכונה מעריכים שבתוך שבועיים או שלושה הוא יחזור לכושר משחק מלא ויעמוד לרשות הצוות המקצועי. גם החלוץ משה ביטון מתאושש מקרע ברצועת הברך, וגם הוא צפוי בתוך מספר שבועות לחזור לאימונים מלאים ולכושר משחק.

הרכב משוער: דלה איינוגבה, עוז ראלי, איבן גארידו, אביב חדד, כפיר אדרי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, חסן אבו זייד, עומרי אפק, שלו מנשה, אסי בלדוט, איליה יברויאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully