וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריו באלוטלי חתם במנצ'סטר סיטי

הסיטיזנס ישלמו 30 מיליון יורו עבור הרכש החמישי שלהם הקיץ. מאנצ'יני מרוצה: "הוא חזק ומרגש, הסגנון שלו יתאים לפרמיירליג"

זה לקח מספר שבועות טובים, במהלכם קיבלנו שלל שמועות וידיעות סותרות, אבל הערב (שישי), אחרי משא ומתן מתמשך, חתם סוף סוף מריו באלוטלי בשורות מנצ'סטר סיטי, והפעם זה רשמי. חלוץ נבחרת איטליה ערך מוקדם יותר היום בדיקות רפואיות בשורות קבוצתו החדשה, ולאחר שנמצא כשיר הגיע שלב החתימה, כאשר באלוטלי ישחק בסיטי אוף מנצ'סטר סטדיום בחמש העונות הקרובות.

"כואב לי לעזוב את אינטר. הייתי רוצה להישאר באיטליה, אבל אני הולך לקבוצה בה אוכל למצוא מרחב", אמר הערב באלוטלי בהודעת הפרידה שלו מאינטר. הסיטיזנס, שהיוו בלי ספק את הקבוצה האקטיבית ביותר בשוק ההעברות הבריטי, ישלמו 30 מיליון יורו תמורת החלוץ בן ה-19, שיהיה החתמתם החמישית במהלך הפגרה, אחרי דויד סילבה, יאיה טורה, ג'רום בואטנג ואלכסנדר קולארוב.

מנג'ר הסיטיזנס, רוברטו מאנצ'יני, החמיא לרכש החדש שלו: "אני חושב שמריו הוא אחד השחקנים הטובים באירופה לגילו, ואני מאוד מרוצה לעבוד איתו. הסגנון שלו יתאים לפרמיירליג, ובגלל שהוא כל כך צעיר יש סיכוי מצוין שהוא עוד ישתפר. הוא שחקן חזק ומרגש, ואוהדי סיטי יהנו לצפות בו".

רוביניו נמנה על הסגל בעונה הבאה

חלוץ נבחרת ברזיל רוביניו נכלל ברשימת הסגל של מנצ'סטר סיטי לעונה הבאה, שכוללת לפי חוקי הליגה החדשים 25 שחקנים. חרף רצונו העז של השחקן להמשיך את תקופת השאלתו לסנטוס ולהמשיך לשחק שם ייאלץ רוביניו לשוב על עקבותיו ולהצטרף לתכולים לקראת פתיחת העונה. "הוא חזר ביום חמישי למנצ'סטר והוא היה עייף מאוד, אבל הוא ברשימה שלנו", הצהיר מאנצ'יני.

כבר בסוף חודש יולי נודע כי המגעים בין שתי הקבוצות, האנגלית והברזילאית, לא צלחו וכי הקבוצה מהאיסטלנדס תרצה לראות את רוביניו אצלה שוב בעונה הבאה, לאחר שהוציאה עליו בספטמבר 2008 סכום אסטרונומי של 32.5 מיליון ליש"ט כשרכשה אותו מריאל מדריד.

מי שלעומת זאת לא נכלל ברשימה של המנג'ר האיטלקי הוא קרייג בלאמי. החלוץ הוולשי, שהגיע בינואר 2009 לקבוצה התכולה ממנצ'סטר תמורת 12 מיליון ליש"ט, מחוזר על ידי פולהאם מאמנו לשעבר בסיטי, מארק יוז.

עדכון ראשון: 12:16

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully