וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקהאם לא מתכוון לפרוש מהנבחרת

הקשר הגיב בכעס להכרזתו של קאפלו על סיום דרכו במדים הלאומיים ואמר לחבריו: "אאבק על מקומי בסגל"

הכרזתו המפתיעה של פאביו קאפלו על פרידתו של דייויד בקהאם מנבחרת אנגליה הרגיזה הרבה אנשים בממלכה, והבוקר (שישי) הבהיר הקשר שאין לו כוונה לסיים את דרכו במדים הלאומיים למרות דבריו הנחרצים של המאמן האיטלקי.

כזכור, קאפלו קבע במהלך ראיון טלוויזיה שלשום כי בקהאם בן ה-35 מבוגר מדי מכדי לשוב לסגל הנבחרת, ואף הציע לערוך לו משחק פרידה חגיגי. אלא שאחרי 115 הופעות בינלאומיות לבקהאם אין שום כוונה לפרוש, והתקשורת האנגלית דיווחה שהקשר אמר לחבריו בתגובה: "אאבק על מקומי בסגל. תמיד אמרתי שלעולם לא אפרוש מהנבחרת כל עוד אני יכול לשחק, ואני אמשיך לעמוד לרשות המדינה שלי, בין אם אשחק עוד עשרה משחקים או עוד אחד בלבד".

בינתיים ממשיכה הפרשה לפגוע במוניטין המידרדר של קאפלו באנגליה, והמאמן שנחשב למשיח לפני המונדיאל סופג עוד ועוד ביקורות. הבוקר מפרסם "הסאן" ציטוטים של שחקנים בנבחרת שטענו שקאפלו לא החליף עם שחקניו אף מילה במשך ימים לפני משחק הידידות מול הונגריה שלשום.

"ציפינו לאסיפה גדולה בה הוא יבקש מאיתנו לשים את הסיוט של המונדיאל מאחורינו", אמר אחד השחקנים. "אבל במקום זה קיבלנו שתיקה רועמת. התחושה בנבחרת היא שהוא הופך יותר ויותר לדמות הזויה, והוא ממשיך לאמן למרות שכבר אין תשוקה לכך. אולי המונדיאל הוציא לו את הרוח מהמפרשים או שאולי זו עדיין הבעיה של השפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully