וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורמוט, זהבי ובן דיין עוכבו בכניסה לבלומפילד

השלושה, שלא נכללו בסגל של גוטמן לדרבי, חיכו חצי שעה באוטובוס ונכנסו. הראל יחרים את המשחק (20:30, 5+ לייב)

שחקני מכבי תל אביב ערכו אתמול (שישי) את האימון המסכם לקראת הדרבי בו תארח הקבוצה (שבת, 20:30, שידור ישיר בספורט 5 + לייב) את הפועל תל אביב באצטדיון בלומפילד, במסגרת המחזור השלישי בגביע הטוטו.

הצהובים ימריאו ביום שלישי הקרוב לצרפת למשחק נגד פריס סן ז'רמן במסגרת המשחק הראשון של הפלייאוף בליגה האירופית, ובקרית שלום מייחסים חשיבות רבה לדרבי, לא רק בפן היוקרתי, אלא גם כחלק מההכנה לקראת ההתמודדות נגד הצרפתים. מכבי סיימה את משחקיה עם ניצחון (0:2 על מכבי נתניה) ותיקו (1:1 עם בני סכנין), בעוד הפועל נוצחה בשני משחקיה הראשונים (2:1 לסכנין ונתניה).

המנג'ר אבי נמני והמאמנים יוסי מזרחי ואיציק עובדיה ייאלצו להסתדר במשחק ללא צמד החלוצים ברק יצחקי ורוברטו קולאוטי הפצועים, כשאליהם הצטרף היום גם הבלם אבי סטרול, שחזר ממחנה הנבחרת עם מתיחה בשריר הירך וגם הוא יהיה כנראה מחוץ לסגל. שוער המשנה גיא סולומון, שסובל משטף דם בעינו, לא התאמן בימים האחרונים וגם הוא יראה את המשחק מהיציע. הקשר הקמרוני אלברט באנינג, שמתאושש מפציעה במפשעה, ערך אימון חלקי ולא מתוכנן לקחת חלק במשחק.

על פי התרגול הטקטי נראה שניסו קפילוטו יפתח לצידו של ניבאלדו במרכז ההגנה. שרן ייני וג'יבריל סידיבה עשויים לשחק בקישור האחורי, כשהאריס מדוניאנין ומאור בוזגלו ישלימו יחד עם יואב זיו או יובל אבידור את חוליית הקישור. אלירן עטר יפתח כחלוץ בודד בחוד.

הנהלת הקבוצה תתמודד בשבת עם אתגר לא פשוט בכל הנוגע לנושא האבטחה במשחק שכן על פי ה'חוק למניעת האלימות בספורט' שנכנס לתוקפו אמש, לא תהיה נוכחות משטרתית בתוך האצטדיון שצפוי להיות מלא ב- 15 אלף צופים והאחריות על הסדר והאבטחה תהיה על הנהלת הצהובים שתשתמש בשירותם של 400 סדרנים ומאבטחים שיוצבו במגרש.

הרכב משוער: לירן שטראובר, קלמי סבן, ניבאלדו, ניסו קפילוטו, רוני גפני, ג'יבריל סידיבה, שרן ייני, האריס מדוניאנין, מאור בוזגלו, יואב זיו (יובל אבידור), אלירן עטר.

"מוני הראל עושה את זה בשביל הפרנציפ"

בהפועל תל אביב רותחים מזעם, זאת לאחר שיו"ר הקבוצה מוני הראל לא קיבל את ההזמנות ליציע הכבוד, שנהוג לתת במשחקי הדרבי. הראל החליט בתגובה לא להגיע כלל לבלומפילד. אם זה לא מספיק, באצטדיון זרקו את גילי ורמוט, ערן זהבי ודדי בן דיין מחדר ההלבשה ולאחר מכן לא נתנו להם להיכנס לאצטדיון, מה שהוביל את השניים ללכת הביתה. כזכור, שני השחקנים לא נכללים בסגל של אלי גוטמן בשל פציעות. בהפועל אמרו שימסרו את תגובתם לאחר המשחק.

גורם במכבי תל אביב מסר בתגובה: "הפועל תל אביב קיבלה את כמות הכרטיסים שאותה היא ביקשה עבור חברי ההנהלה והשחקנים המחליפים. אם הפועל תל אביב הייתה מבקשת יותר כרטיסים, היא הייתה מקבלת. מראש בשביל הפרנציפ הם לא רצו לקחת את הכרטיסים כדי לעשות את כל הסצינה והבלגאן". לגבי ורמוט וזהבי, אמר גורם נוסף במכבי, ספק בחיוך: "הרי קנו להם כרטיסים ליציעים 4-5, אז אין שום סיבה שהם ייכנסו לאיצטדיון"

הפועל תל אביב סיימה אתמול (שישי) את הכנותיה לדרבי הראשון העונה מול מכבי מחר בבלומפילד. אמנם מדובר במשחק עם המון יוקרה, במיוחד בעונה בה מכבי התחזקה משמעותית, אבל הראש של האדומים נמצא באוסטריה ובמשחק מול רד בול זלצבורג במסגרת שלב הפלייאוף של ליגת האלופות ביום רביעי.

אחרי שהתלבט בנושא במשך השבוע, החליט הבוקר אלי גוטמן להעניק מנוחה לערן זהבי, גילי ורמוט ודדי בן דיין הפצועים, ובהפועל מאמינים כי השלושה יהיו כשירים לזלצבורג. את מקומם בהרכב יתפסו מהראן לאלה, רומן רוקי וגל שיש, שייעדר מהמשחק ביום רביעי בשל שני כרטיסים צהובים. ביוויאן פרנסמן, שחזר היום מהמשחק של נבחרת דרום אפריקה, צפוי לפתוח על הספסל, אך פרט אליו יעלה גוטמן עם הגנה חזקה שתכלול את וינסנט אניימה, דלאס דה סילבה והקפטן ואליד באדיר.

לאורך האימון גוטמן מיעט לדבר על הדרבי, ומדי פעם עצר את האימון וצעק לשחקניו: "אתם חייבים לחזור לעמדות המוצא שלכם. ההגנה שלנו היא המפתח. משמעת טקטית היא המפתח להצלחה שלנו". לאחר האימון אמר אחד השחקנים: "גם אם זה גביע הטוטו זה עדיין דרבי ואנחנו נעשה הכל בשביל האוהדים שלנו. גם בלי ורמוט וזהבי אנחנו יכולים לנצח את מכבי שגם לא תעלה עם ההרכב החזק שלה. אנחנו מקווים לשמור על מסורת אדומה בדרבי כמו בעונות האחרונות".

הרכב משוער: וינסנט אניימה, עמרי קנדה, וואליד באדיר, דגלאס דה סילבה, גל שיש, אביחי ידין, רומן רוקי, יוסי שבחון, מהראן לאלה, איתי שכטר, בן סהר.

עדכון ראשון: 13.8, 14:48

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully