וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חואן רומן ריקלמה חתם לארבע שנים בבוקה ג'וניורס

הקשר חתם על חוזה חדש לארבע שנים בבוקה ג'וניורס, לאחר שההחלטה להחתימו נתקבלה ברוב זעום של תשעה נגד שמונה

צילום: רויטרס, עריכה: דורון שטיין

לאחר תקופה קצרה של אי ודאות חתם אמש (חמישי) הקשר הארגנטינאי היצירתי חואן רומן ריקלמה על חוזה חדש בבוקה ג'וניורס לארבע שנים נוספות. ריקלמה יסיים את החוזה ב-2014 כשהוא יהיה בן 36.

ריקלמה סיים את החוזה שלו בקבוצה בסיומה של העונה שעברה, ומספר חברים בהנהלת המועדון לא ששו שהקשר ימשיך בקבוצה. בתחילת השבוע הנוכחי הובאה ההחלטה להצבעה, וברוב זעום של תשעה תומכים, ביניהם נשיא המועדון חורחה אמור אמיל, נגד שמונה מתנגדים עברה ההחלטה להחתים אותו שוב.

"המשימה הכי חשובה כרגע היא להחלים מהפציעה, ואז כשחקן וכאוהד בוקה אני רוצה לזכות בעוד תואר. נקווה שנצליח לעשות את זה כי זה קשה, אבל חייבים לחלום ולקוות שנעשה זאת תוך שנה, שנתיים או שלוש. אני מקווה שיהיה לי את המזל לתת לאוהדי בוקה עוד אליפות", אמר ריקלמה הנרגש לאחר החתימה.

בשנים האחרונות בוקה ג'וניורס נקלעה למאבקי מחנאות בתוך הקבוצה, כשריקלמה עומד בראש אחד מהם, בעוד בצד השני ניתן למצוא את מרטין פאלרמו, כשהשניים בקושי מדברים ביניהם. בשנים האחרונות המועדון הכי אהוד בארגנטינה לא מספק את הסחורה לאוהדיו המסורים.

עם זאת, ריקלמה השתייך בעבר לתקופה המצוינת של בוקה מ-2000 עד 2007, אז זכתה הקבוצה מבואנוס איירס בארבעה גביעי ליברטדורס. כעת מתאושש ריקלמה מניתוח שעבר בחודש המאי האחרון בברכו, והוא צפוי לחזור למגרשים בסביבות המחזור השביעי של העונה בארגנטינה שנפתחה בשבוע שעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully