וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: קשיים במו"מ להעברת קומולוב

12.8.2010 / 22:53

החלוץ ימריא ימריא לליטא כדי להשתתף במשחקה של ז'לגיריס קובנה בסופ"ש. בשכונה מאמינים כי בלילי יגיע בימים הקרובים

בני יהודה נתקלה בימים האחרונים במספר קשיים לא צפויים בנושא החתמתו של החלוץ הרוסי, פאבל קומולוב, שהגיע לפני שבוע וחצי למבחנים בקבוצה והרשים מאוד את המאמן דרור קשטן. ראשי הזהובים כבר סגרו למעשה את התנאים הכספיים עם החלוץ עצמו וסיכמו איתו עקרונית על חוזה ארוך טווח, אולם בימים האחרונים נתקלים בבעיות מצד הקבוצה ז'לגיריס קובנה, שמחזיקה בכרטיסו של החלוץ הצעיר.

על פי הסיכום הראשוני נקבע כי החלוץ יגיע להתרשמות בת מספר ימים בלבד, כשבסופו של דבר ובאישורם של הליטאים, הוא נשאר שבוע וחצי ואף השתתף בשני משחקי גביע הטוטו שקיימה בני יהודה. כעת מסיבות שאינן ברורות לבני יהודה, מערימים הליטאים קשיים על ביצוע העסקה. לכן השחקן עדיין לא הוחתם באופן רשמי.

קומולוב עצמו ימריא בסוף השבוע לליטא, כך על פי דרישת ראשי קובנה, שרוצים שהחלוץ ייטול חלק במשחק הליגה של הקבוצה במהלך סוף השבוע. ברגע שיוחתם, קומולוב מי שיפנה את מקומו הוא הקשר הקרואטי סיניסה ליניץ', שצפוי להיות מושאל לאחת מקבוצות ליגת העל כאשר האופציה הרצינית ביותר בשלב זה היא הפועל אשקלון, שעשויה לקלוט את הקרואטי שישוחרר.

בתוך כך ממתינים בבני יהודה גם להגעתו של פיני בלילי, כאשר ביום ראשון חל המועד שמופיע בחוזהו של בלילי בקבוצה הטורקית אנטליהספור. תאריך בו אמורים הטורקים לשלם לבלילי מענק חתימה וכך למעשה ייכנס החוזה לתוקף. בשלב הזה מסרבים הטורקים לשלם לבלילי את הכסף ומנגד גם לא נותנים לו שיחרור מהקבוצה, אך בהנהלת בני יהודה משוכנעים כי כבר בימים הקרובים תהיינה התפתחויות בנושא ובסופו של דבר ינחת בלילי בשכונה כמתוכנן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully