וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשטן: "מאחל לפרננדז לעשות מה שאני לא עשיתי"

12.8.2010 / 21:54

מאמן הנבחרת בארבע השנים האחרונות איחל הצלחה לצרפתי בטקס פתיחת העונה. ורמוט קיבל את פרס השחקן המצטיין

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

ההתאחדות לכדורגל ערכה הערב (חמישי) בשפיים את טקס פתיחת עונת הכדורגל 2010/11, אליו הוזמנו נציגי כל הקבוצות הרשומות בהתאחדות וכן הקפטנים והמאמנים של קבוצות ליגת העל.

כחלק מהטקס העניק מאמן הנבחרת, לואיס פרננדז, את פרס "שחקן העונה" לקשר הפועל תל אביב, גילי ורמוט, שאמר: "התואר הזה מאוד מחייב ורק מעלה את הציפיות, אבל זה בסדר גמור. אין ספק שיהיה קשה לשחזר את ההישגים מהעונה שעברה, כי אז הכל התחבר ויצא כמו שרצינו. בסך הכל אנחנו קבוצה טובה עם שחקנים טובים, שלא עושים רק עונה אחת טובה אלא ממשיכים עונה אחרי עונה ואני מקווה שנעשה את זה. יש לנו את היכולת וגם התחזקנו".

לוזון אמר במהלך הטקס: "בשנה האחרונה ראינו את הקסם במשחק הכדורגל במחזור האחרון. מצד אחד ראינו דמעות של עצב ומצד שני דמעות של שמחה. אני מקווה שגם העונה תהיה דרמה ומתח עם קהל ששר ורוקד. אני מתרגש ושמח לקראת פתיחת העונה. המגרשים מלאים, מכבי והפועל תל אביב באירופה ממלאות אצטדיונים, והקהל צמא לכדורגל. הרבה קבוצות הצטרפו לפיילוט הכרטיסים שהוזילו את מחירי הכרטיסים למחיר אחיד".

מאמן נבחרת ישראל בארבע השנים האחרונות, דרור קשטן, זכה למגן הוקרה על עבודתו ואמר: "לא אשא נאום. אבל הרשו לי לומר מכל הלב: חונכתי על מדינת ישראל והכחול לבן, אני מאחל ללואיס פרננדז שיוליך את ישראל ליורו, מה שאני לא הצלחתי. בכל אתגר ובכל בקשה, תמיד אענה ומה שיבקשו ממני אעשה".

מנכ"ל בני יהודה, משה דמאיו: "פתיחת עונה זה תמיד דבר מרגש והליגה זה הדבר האמיתי, וזה גם הלחם והחמאה שלנו. אני מקווה שתהיה לנו עונה מוצלחת לא פחות מהעונה שעברה. גם מקום שלישי יהיה קפיצת מדרגה מבחינתו, אבל ננסה להסתכל לכולם בעיניים כשווים מול שווים".

נשיא מכבי פתח תקוה, עמוס לוזון, הבטיח שלקבוצתו יהיה הרבה מה להגיד העונה: "כל פתיחת עונה היא התרגשות חדשה. כשג'ו ביזרה ועומר גולן יצטרפו אלינו אני חושב שתראו מכבי פתח תקוה מאוד חזקה ומאוד טובה. איתם אנחנו חד משמעית שווים פלייאוף עליון, ופחות מזה בהחלט תהיה אכזבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully