וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרבאליו: "הרבה זמן חלמתי לשחק בריאל"

הבלם הוצג בבלאנקוס ודיבר על יחסיו עם מאמנו החדש-ישן: "היחסים היו טובים רוב הזמן, נהיה חייבים להתגבר על בעיות"

ריקארדו קרבאליו הוצג היום (חמישי) באופן רשמי כשחקנה החדש של ריאל מדריד. הבלם, שנרכש תמורת שמונה מיליון ליש"ט, התייצב יחד עם המנהל הטכני חורחה ולדאנו למסיבת עיתונאים ואמר: "הרבה זמן רציתי לשחק בריאל, וסוף סוף הצלחתי. אני חושב שאני יכול לעזור לריאל מדריד להשיג את המטרות שלה".

קרבאליו חשף כי סיכם עם צ'לסי כי יעזוב כבר במהלך העונה האחרונה. "הודעתי להם שאני רוצה לעזוב למדינה אחרת כבר בגיל 30-31, אבל לא נתנו לי ללכת בעונה שעברה כשאינטר רצתה אותי. הסכמתי להישאר בלונדון בתנאי שזו העונה האחרונה שלי. מצבת הבלמים בצ'לסי מלאה, אז היה לי קל יותר".

קרבאליו מודע לעובדה שלאחר עזיבתם של גוטי וראול, הוא צפוי להיות אחד ממנהיגי הקבוצה, לפחות מבחינת ניסיון. "כן, שוחחתי עם מוריניו לגבי התפקיד שלי כשחקן ותיק ומנוסה במבנה של הקבוצה". הבלם הוותיק דיבר גם על יחסיו עם מוריניו: "היחסים שלנו היו טובים רוב הזמן, אולי פה ושם היו קצת בעיות, אבל אנחנו חייבים להתגבר על בעיות. עכשיו, מערכת היחסים טובה ואני מקווה שהיא תמשיך כך. ז'וזה הוא טקטיקן שהצליח בכל מועדון בו היה ואני מאמין שזה ימשיך להיות כך. הוא אוהב לנצח וזה כל מה שהוא רוצה לעשות".

קרבאליו לא מאמין שיהיו לו הרבה בעיות להסתגל לליגה הספרדית. "מהירות המשחק היא שונה. בספרד משחקים לאט יותר מאשר באנגליה, שם הליגה ממותגת יותר. אני חושב שהיה יותר קשה להסתגל לכדורגל האנגלי מאשר לספרדי, מפני שבפורטוגל משחקים בסגנון דומה לספרד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully