וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' אליפות אירופה: ישראל הביסה 65:93 את סרביה

הנבחרת פתחה את הקמפיין מצוין ואפשר להיות אופטימים לקראת משחקי החוץ הקרובים. כהן (26) ודורון (20) הצטיינו

כנראה שעל פתיחה כל כך טובה לא חלם אפילו אלי רבי. נבחרת הנשים של ישראל הביסה היום (חמישי) 65:93 את סרביה ורשמה פתיחה מצוינת לקמפיין מוקדמות אליפות אירופה מול הנבחרת שאמורה להוות את התחרות הגדולה ביותר על המקום השני. ישראל, שהשתתפה בשתי אליפויות אירופה הקודמות, נראתה גדולה בכמה דרגות על סרביה, שאמורה להיות המתחרה הכי גדולה על המקום השני, ובהחלט נראה שהנבחרת מסוגלת לעלות גם לאליפות שלישית ברציפות.

כבר משניות הפתיחה היה ברור מי בעלת הבית האמיתית בזיסמן כשחמש נקודות של הקפטנית כהן העלו את ישראל ל-0:5 מהיר. גם המשך הרבע היה שייך לשחקנית סקיו האיטלקית שהובילה את הנבחרת ל-13:26 עד סוף הרבע עם 12 נקודות. ברבע השני, למרות הפסקה שנכפתה בעקבות תקלה בשעון המרכזי באולם, הצליחה ישראל להמשיך את המומנטום, הרבה בזכות נקודות של שי דורון וקטיה לויצקי בדקות קריטיות וסגרה את המחצית ב-25:41. גם ברבע השלישי דורון, לויצקי וכהן המשיכו להוביל את הנבחרת, כשאברמזון מחפה עם שמונה ריבאונדים והרבע הסתיים ב-45:66 לישראל. הרבע האחרון היה בעיקר גארבג' טיים, עד שעשר שניות לסיום עשה רבי מהלך לא ספורטיבי במיוחד כשלקח פסק זמן במצב של 30 הפרש לישראל.

הנבחרת בהחלט יכולה להיות אופטימית לקראת המשך הטורניר ובעיקר לקראת המשימה הבאה, שצפויה להיות קשה בהרבה, כשבעוד חמישה ימים תצא למשחק חוץ מול לטביה החזקה, ולאחר מכן לשני משחקי חוץ נוספים ברציפות (מול סרביה ורומניה). נקודה נוספת שיכולה לעודד את ישראל היא הפער העצום של הניצחון, שעשוי להיות חשוב מאוד בבית של ארבע נבחרות.

מהלך המשחק

ישראל פתחה בחמישייה עם ליעד סואץ-קרני, לירון כהן, שי דורון, לני סלווין וקטיה לויצקי. כהן פתחה את המשחק בסערה ועם שתי חדירות העלתה את ישראל ל-0:5 מהיר. הסרביות לא נבהלו וצימקו ל-4:5, עד שנקודות של סואץ-קרני ודורון העלו את ישראל ל-6:10. כהן המשיכה להיות הכי טובה על המגרש והובילה את ישראל ל-13:26 עד סוף הרבע הראשון, כשהיא קולעת 12 נקודות עם 100 אחוזים מהשדה, קוטפת שני ריבאונדים ומוסיפה הרבה התלהבות.

הרבע השני נפתח עם ליי-אפ של גובלייץ' מצד אחד ושל דורי מצד שני בדרך ל-15:28, עד שבעיות בשעון המרכזי בזיסמן כפו הפסקה במשחק כש-7:34 דקות נותרו לסוף הרבע. ההפסקה קטעה את המומנטום של ישראל והאורחת צימקה ל-21:28 עם שתי זריקות עונשין מוצלחות של מקסימוביץ' וארבע נקודות של מאטיץ'. בשלב הזה, התעוררה דורון וקלעה ארבע רצופות שנוספו לשש של לויצקי וזה 25:38. כהן קלעה את השלשה השנייה של ישראל בדיוק בזמן וישראל ירדה למחצית ביתרון חלומי 25:41.

הרבע השלישי נפתח בשליטה של ישראל, שהצליחה להגדיל את הפער ל-33:53 בזכות נקודות של דורון ולויצקי, שהמשיכו במומנטום המצוין מהרבע השני. הנבחרת המשיכה להכתיב את קצב המשחק כשפרט לדורון, כהן ולויצקי, גם אברמזון תרמה שבעה ריבאונדים וישראל סיימה את הרבע עם יתרון גדול של 45:66.

דורי פתחה את הרבע הבא עם שמונה נקודות רצופות והובילה את ישראל ל-51:76. המשך הרבע היה בעיקר גארבג' טיים, כשישראל מטיילת בקלות ל-65:93. עשר שניות לסיום נרשם רגע מביך ומיותר כשרבי לקח פסק זמן, כשישראל הוליכה ב-30 הפרש ואם זה לא הספיק אז ספסל הנבחרת ספג עבירה טכנית 0.07 שניות לסיום. לפחות ישראל יצאה מהמשחק עם ידה על העליונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully